Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SuperBerta
Det er så utrolig koselig at du har funnet deg en ny fyr![:)] Ble så glad når jeg så det på Facebook..[;)] Du fortjener å ha det bra!
ORIGINAL: ..H..
så godt og høre råsa[:D][:D] er jo selv blitt alenemor og stooooor koser meg... ingen ny type ennå her i gården, men stor koser meg alene, og som du sier, så ser jeg nå hvor ille det har vært tidligere.. jobbsomt med to små alene, ja det er det, men du verden som vi koser oss[:D]
ORIGINAL: Råsa Muffin!
Monsoon ; Det er liksom planen det ja, at det skal bli Kaptein Sabeltann [:D] Blir i såfall jeg, barna og ei venninne med hennes barn [:D] Har deg vel på facebook? Så kan si ifra nærmere jeg vettu [:D]
Finner deg ikke på facebook, er jeg blind ? Hadde en sletterunde, men tror ikke jeg sletta noen av damene her? (bare masse tidligere elever som jeg aldri snakka med, slemme meg [8D]) Iallefall så kan jeg sende deg en pm med mobilnummer når det nærmer seg, kan vi meldes og sånn [:D] Dere skulle på samme forestilling som oss, den 23 ikke sant? vi får se hvordan det blir, men et "hei" kan vi koste på oss, ikke sant? [;)][:)]