RÅÅÅÅSA!!

lenemor

Forumet er livet
Nå synes jeg jammen det er på tide at du kommer inn her litt og forteller hva som foregår med deg om dagen - du har jo forsvunnet helt fra oss, og jeg mistenker at ny kjæreste er grunnen [;)]

Jeg har vært en del borte ja, er ikke såå lenge siden jeg endelig fikk nett tilbake! Og livet er jo bare helt snudd på hodet, så holder på med noe hele tiden [8D][:)] Jeg trodde ikke det var mulig å ha det så braa som jeg har det nå. Ser hvor ille det egentlig har vært [&:] Når jeg kom meg ut av det foholdet så jeg verden, for å si det mildt. Føles som om jeg har sittet i fengsel..

Og ja, det stemmer det lenemor, jeg har fått ny kjæreste [;)] Det høres kanskje veldig tidlig ut, men for meg er det ikke det. Jeg har aldri vært så lettet i hele mitt liv, som jeg var da jeg endelig gjorde det slutt, og fikk flyttet tilbake til hit jeg kommer fra. Nå vet jeg hva jeg IKKE vil ha i livet mitt, og hva jeg vil ha i ett forhold! Og det og barna mine er det eneste positive som har kommet ut av forholdet jeg var i. Jeg har funnet en utrolig god gutt, han er fire år eldre enn meg, og har også selv to barn .. og jeg har fått mange nye gode venner og har det utroooooooolig fint [:)]

Det høres fantastisk ut synes jeg - og tidlig eller ikke... hvem kan vel styre følelsene sine? Gratulerer med nyfunnen lykke og kjærlighet, jeg synes absolutt du fortjener det! Hva sier forresten O til at du har fått deg ny kjæreste, synes han det er vanskelig eller er det helt greit?

Så koselig å høre [:)] gratulerer med nye kjæreste. Kjærlighet er det ingen som rår over. Så tid må man ikke tenke på .

Fant selv min prins før jeg hadde fått flyttet ut fra x- min (forholdet var slutt) og ser hvor heldig jeg har vært, og gleder meg kjempe masse til å si mitt ja til han i aug.

Lenemor ; Nei, ikke sant.. det er nettopp det! De kan jeg ikke styre [:)] Har ei tante som reagerer, men moren min har jo prata med han ett par ganger, og hun synes han er en kjempe koselig gutt så [:)]
Ole synes det er vanskelig, men han var den første jeg fortalte det til, så han fikk høre det fra meg! MEN .. han har skrevet mindre meldinger osv, etter det, så det er bra. Han har jo skrevet sikkert 50 meldinger daglig, før det, så han har vel innsett at han bare må gi opp (noe han ikke har villet, uansett hva jeg har sagt).

Tusen takk jenter [:D][:D][:D]

Silje a : Så utrolig koselig da!! Er så glad på dine vegne - kan tenke meg du gleder deg til august ja [:D]

ORIGINAL: SuperBerta

Det er så utrolig koselig at du har funnet deg en ny fyr![:)] Ble så glad når jeg så det på Facebook..[;)] Du fortjener å ha det bra!

Så utrolig koselig sagt [:)][:)]
Blir det noe camping på dere i sommer eller? [:)] Jeg og barna og muligens den nye flammen skal være der noen dager i sommer [;)]

Såååå koselig Råsa[:D] Veldig glad å dine vegner! Har følt det akkurat på samme måte som deg!
Har virkelig fått et nytt og bedre liv etter jeg ble alenemor[;)] Jeg har ikke startet jakten på den store kjærligheten enda da, men føler meg bare sååå mye mer lykkelig nå

Det er så fortjent så fortjent, Rååååsa [:D]
God å "se" at du endelig er lykkelig igjen.
Og han var jo ikke stygg heller da [8D]

Kine ; Tusen takk, så koselig [:D] Og jakten på den store kjærligheten, DET begynte ikke jeg med heller, hehe!! For jeg sa at jeg skulle være singel LENGE og bare ta livet helt med ro, og nyte den nye tilværelsen! Men så kom han bare inn i livet likevel [8D][:D]

Nøste77 ; Tusen takk!! Er sååååå hyggelig å høre [:D]
Haha!! Men det er jeg HELT enig med deg i [:D]

ORIGINAL: ..H..

så godt og høre råsa[:D][:D] er jo selv blitt alenemor og stooooor koser meg... ingen ny type ennå her i gården, men stor koser meg alene, og som du sier, så ser jeg nå hvor ille det har vært tidligere.. jobbsomt med to små alene, ja det er det, men du verden som vi koser oss[:D]

Det er godt å høre ..H.. - da vet man at man har tatt rett valg [;)]
JA, klart det er ufattelig slitsomt med to stk alene til tider, men har funnet ut at det var enda mer slitsomt med den samboeren jeg hadde, så da går det veldig fint å være alene med de [;)]

Koselig at du har det så kjekt[:D] Blir det fremdeles noe av dyreparkturen ?[:)][:D]

Så kjekt å høre fra deg Råsa!! Det er så koselig å lese at du har fått en ny kjæreste i livet og at du har det topp! Unner deg alt godt!

Monsoon ; Det er liksom planen det ja, at det skal bli Kaptein Sabeltann [:D] Blir i såfall jeg, barna og ei venninne med hennes barn [:D] Har deg vel på facebook? Så kan si ifra nærmere jeg vettu [:D]

Actrine ; Takk for det, så koselig [:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Monsoon ; Det er liksom planen det ja, at det skal bli Kaptein Sabeltann [:D] Blir i såfall jeg, barna og ei venninne med hennes barn [:D] Har deg vel på facebook? Så kan si ifra nærmere jeg vettu [:D]

Finner deg ikke på facebook, er jeg blind ? Hadde en sletterunde, men tror ikke jeg sletta noen av damene her? (bare masse tidligere elever som jeg aldri snakka med, slemme meg [8D]) Iallefall så kan jeg sende deg en pm med mobilnummer når det nærmer seg, kan vi meldes og sånn [:D] Dere skulle på samme forestilling som oss, den 23 ikke sant? vi får se hvordan det blir, men et "hei" kan vi koste på oss, ikke sant? [;)][:)]

Hipp hurra! Så hyggelig å se at du har fått ny kjæreste og at du har det så bra! Det er jnammen fortjent, snuppa!! Jeg er kjempeglad på dine vegne altså!

Monsoon ; Fant deg på face [:D] Så kan vi jo prates nærmere [:D]

Monicabebe ; Tusen takk for det, så koselig å høre [:D]

Back
Topp