QUINNY

Bluedabadi

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
quinny zapp xtra er det noen som har den? er ute etter en liten vogn som ikke tar så stor plass og er kjempe lett og legge sammen og som kan brukes med maxi cosi cabriofix bilstol eller recaro privia... og synst denne såg kjempe enkel ut? men er ikke sikkert den er noe god?

Vi hadde den, syns den var super som trille. Ikke noe vogn jeg ville latt barnet være alene i. Den er lita da, mannen på 193 syns den var ubehagelig å trille for at han ble for høy.
Der følger med cabriofix adaptere :)
Setet er det som tar størst plass siden det ikke kan legges sammen.
Hjulene nederst ved håndtaket er beredere enn ved håndtaket noe som gjorde at jeg "krasjet" en del. :p
Og da tuppa ble større og ville sitte helst i 90 grader så ble hun sint i den, siden den ikke gikk langt nok opp i sitte stilling.
Pluss for å kunne ha den vendt fra deg og mot deg.

Rotete svar, men jeg var fornøyd når jeg hadde trillen, men vil brukt pengene mine på ei annen trille denne gangen :)

Vi hadde den, syns den var super som trille. Ikke noe vogn jeg ville latt barnet være alene i. Den er lita da, mannen på 193 syns den var ubehagelig å trille for at han ble for høy.
Der følger med cabriofix adaptere :)
Setet er det som tar størst plass siden det ikke kan legges sammen.
Hjulene nederst ved håndtaket er beredere enn ved håndtaket noe som gjorde at jeg "krasjet" en del. :p
Og da tuppa ble større og ville sitte helst i 90 grader så ble hun sint i den, siden den ikke gikk langt nok opp i sitte stilling.
Pluss for å kunne ha den vendt fra deg og mot deg.

Rotete svar, men jeg var fornøyd når jeg hadde trillen, men vil brukt pengene mine på ei annen trille denne gangen :)

Takk for svar..hvilken trille ville du brukt pengene på denne gangen? Vi ønsker ei som er lett.kan bruke bilstol på og ikke tar sånn kjempe stor plass.. men det er jo rene jungelen der ute med vogner så ikke lett og bli klok på.. så greit og høre andre sine erfaringer:)

Takk for svar..hvilken trille ville du brukt pengene på denne gangen? Vi ønsker ei som er lett.kan bruke bilstol på og ikke tar sånn kjempe stor plass.. men det er jo rene jungelen der ute med vogner så ikke lett og bli klok på.. så greit og høre andre sine erfaringer:)
Bare hyggelig å hjelpe til med erfaringer :)

Veldig usikker faktisk.. men jeg syns bugaboo Bee ser veldig kjekk ut, men den kan man jo ikke feste bilstolen på.. :/ kanskje noen andre har erfaringer med andre triller? :)

Jeg har vært borti vanlig zapp , den var gelt super. Hører de sier det samme om extra også

Baby jogger city mini tar liten plass, lett å legge sammen og du får kjøpt adaptere til.
Vår ligger i bilen hele tiden og vi har hatt den med til syden maaaange ganger

Back
Topp