Quinny XL?! Erfaringer??

LykkeligMamma83

Forelsket i forumet
Driver og titter litt på Finn etter barnevogn... Greit å se hva som befinner seg der. Vet jo aldri! Kan jo dukke opp en som er bra nok! ;)

Ser litt på en Quinny XL nå.. Men kjenner ingen som har den.. Noen her som har, har hatt, eller kjenner noen som har denne?? 

Jeg kjenner flere som har den vognen, men er selv ikke noe fan av den. Har flere venninner som har hatt velte ulykker med den vognen.. Heldigvis har det gått bra hver gang for de, men har desverre hørt om alvorlige velteulykker og med slike vogner..

Uff da.... :-( Det hørtes IKKE bra ut!!!! 

Det er jo mange som har 3-hjuls vogn.. men jeg vil absolutt ikke ha det selv.. Jeg vil heller ha en mer stabil vogn.. 

Men er jo smak og behag da.. Men jeg ville tenkt meg godt om..

Vi har en Creeps-vogn fra før, og den er jeg ikke fornøyd med. Desverre.... Den funker, og det vil sikkert gå greit å bruke den med lillejenta også. Men ønsker meg veldig en lettere, og mer sikker vogn. Det er så mange fine 3-hjulsvogner, og jeg har liksom hatt veldig lyst på det.. En lett 3-hjulsvogn, som tar liten plass når den legges sammen - det er det jeg har sett for meg. Men hvis det er mange som har velteulykker med de, så blir jeg jo skeptisk da! 
Hmmm.... Tenke, tenke...... 

Brukte 3 xl til nr 2. Veltet aldri. Men en kan ikkje ha ting hengende på handtaket, det gir den ustabilitet. Liker vogna jeg, kan jo ha sportsdelen snudd mot deg, en av få 3 hjulinger som kan det. .

*bia* skrev:
Brukte 3 xl til nr 2. Veltet aldri. Men en kan ikkje ha ting hengende på handtaket, det gir den ustabilitet. Liker vogna jeg, kan jo ha sportsdelen snudd mot deg, en av få 3 hjulinger som kan det. .

Den ser jo veldig fin ut da! :) Og jeg liker det at man kan ha sportsdelen snudd mot en.

Ei jeg kjenner solgte akkurat sin, fordi den ble for liten til ungen hennes, og hun er rundt 1,5 år nå...  Sportsdelen er veldig smal, og visstnok kort.  Vurderte den selv, men da droppa jeg det hvertfall :)

Ville sjekket hvordan sittestilling i oppreist stilling er. Prøvde en TFK søskenvogn med storebror her. Prøvde i øverste posisjon og han sa god natt og ville ha kalesjen lukket :P Hahaha, han syns det var sovestilling!

Vi er veldig fornøyde, og skal bruke den igjen nå, Ryggen kan bli helt rett;)

|Frosken| skrev:
Ei jeg kjenner solgte akkurat sin, fordi den ble for liten til ungen hennes, og hun er rundt 1,5 år nå...  Sportsdelen er veldig smal, og visstnok kort.  Vurderte den selv, men da droppa jeg det hvertfall :)

Oi! For liten allerede?! Så kjedelig for henne da... 

Titter litt på EasyWalker også jeg nå. Syns den duo-vogna ser veldig fin ut!

Flere jeg kjenner kommenterer at Quinny vognene velter lett forover og bakover.

Back
Topp