Quinny vogn?

Quinny freestyle er i mine øyne for tung til shoppevogn, da ville jeg heller ha valgt en quinny zapp extra for eksempel :-)

jeg har en quinny freestyle som sovevogn hjemme men den måler seg med simoen i tyngde og den er breiere og dermed vanskeligere å få inn i bilen...

(men om du mot all formodning fremdeles vil ha den så kan du få kjøpe min gamle svært billig! :-D)

Tweak skrev:
Quinny freestyle er i mine øyne for tung til shoppevogn, da ville jeg heller ha valgt en quinny zapp extra for eksempel :-)

jeg har en quinny freestyle som sovevogn hjemme men den måler seg med simoen i tyngde og den er breiere og dermed vanskeligere å få inn i bilen...

(men om du mot all formodning fremdeles vil ha den så kan du få kjøpe min gamle svært billig! :-D)

Den på bildet selges for 2000 inkl adapter til sete og trekk o.l. 
Menneh.. vil ha en lett vogn... mulighet for å ligge å sove for ei stor jente i sittedelen... Må ha dypbag til de dagene guttefjas er alene hjemme med meg og storesøster er i barnehagen. Og må derfor kunne bytte lett mellom dypbag og sittedel. 

Hvor mange vogner fikser det?
Lettere å trille enn simo må den vel være, pga tre hjul?

Ville aldri kjøpt den jeg altså... Velter lett og er tung og stor... Fææl vogn...

Hva med en vogn du kan ha mykbag i da?

Jeg hadde quinny vogn til tulla og skal ha det igjen . EEEEEEEEEEElsket den vognen, og jeg gikk turer i skogen  på bitte små stier full av tre røtter , vognen holdt like godt.Aldri opplevd at vognen har tippet når ungen var i vognen...

TonjeJenta skrev:

Tweak skrev:

Den på bildet selges for 2000 inkl adapter til sete og trekk o.l. 
Menneh.. vil ha en lett vogn... mulighet for å ligge å sove for ei stor jente i sittedelen... Må ha dypbag til de dagene guttefjas er alene hjemme med meg og storesøster er i barnehagen. Og må derfor kunne bytte lett mellom dypbag og sittedel. 

Hvor mange vogner fikser det?
Lettere å trille enn simo må den vel være, pga tre hjul?

Du kan få kjøpe min med regntrekk, sportsdel, adaptere og bag til 500 + frakt ;-) men den er fra 2007 og jeg har også kjøpt den brukt.. Jeg trenger bare en ekstra sovevogn til bhg som er lang nok til jenta mi, i denne må hun ligge med beina bøyd nå (hun gjør nok det uansett, men likevel)

Linemor7 skrev:
Ville aldri kjøpt den jeg altså... Velter lett og er tung og stor... Fææl vogn...

Hva med en vogn du kan ha mykbag i da?

Jo det er klart en mulighet. Forslag?
Ønsker ikke å legge en haug med penger i denne ekstravogna. For bruker en tung Simo hjemme til guttungen og har bestilt splitterny TFK søskenvogn til dem begge. 

Da kan du jo vurdere en TFK buggster s da?
veier i underkant av 7 kg, kan sette på både TFK bag & diverse bilstoler om du har adapertne.. Litt dyr (er på tilbud på visse nettsider nå) men den er helt suveren!
Blir kjempe liten, lett & veldig god trillecomfort :D

gizmo skrev:
Da kan du jo vurdere en TFK buggster s da?
veier i underkant av 7 kg, kan sette på både TFK bag & diverse bilstoler om du har adapertne.. Litt dyr (er på tilbud på visse nettsider nå) men den er helt suveren!
Blir kjempe liten, lett & veldig god trillecomfort :D

Snakk om at jeg bruker max 2-2500 på en brukt vogn altså.

Vi har bestilt en splitterny TFK tvillingvogn.. får være grenser til pengebruk hehehe
Den må være stødig nok alene som sovevogn for en på 2år... og gjennom vintern ute. OM ho finner det for godt å begynne å sove på dagtid igjen.

Kanksje en Teutonia Fun eller noe da, den kan du bruke softebag til minien.

**Emmeline** skrev:
Kanksje en Teutonia Fun eller noe da, den kan du bruke softebag til minien.

*kikke etter på finn*

Jeg skulle til å foreslå teutonia jeg også.
*lete på finn for deg fordi jeg har null grunn til å se etter vogn selv og vogntitting er morro*

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29436784
- denne blir kanskje vanskelig for en nyfødt?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29692177
-Denne funker ikke som sovevogn for storesøster. Vi har hatt akuratt samme vogn... det går ikke ann å ligge flatt i den. 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29691379

Denne er jeg litt usikker på... mange av disse er det endel jobb med å bytte mellom sittedel og liggedel. Vil helst ikke ha liggedelen stappa inn i sittedelen slik de viser at det går også..

Til andre vognsurfere... hehe

Trenger en lett og grei vogn hvor storesøster kan sove/sitte i gjennom neste vinter om hun må.... finner det for godt. Men som også er en bra vogn for en liten nyfødt tass.

Teutonia Fun er faktisk en veldig god idee... og det er vel en grunn til at nesten ingen selger de brukt på finn... de varer vel lenge da :)

ville gått for en brukt buggster s jeg da, så kan du bruke hardbagen som du har kjøpt til twinner twisten på den.

Jeg har hatt teutonia fun, ålreit vogn, bare litt kort i ryggen, ikke spesielt lett i vekt heller. :)

quinny buzz kansje??

Linemor7 skrev:
Men om du har en mykbag i den simo-trilla da?
Da er det jo ikke noe å skifte liksom....

Litt dumt å gå rundt vogna for å kunne se babyen da... går jo ikke ann å snu den sittedelen?

larviksjenta skrev:
ville gått for en brukt buggster s jeg da, så kan du bruke hardbagen som du har kjøpt til twinner twisten på den.

Jeg har hatt teutonia fun, ålreit vogn, bare litt kort i ryggen, ikke spesielt lett i vekt heller. :)

quinny buzz kansje??

Kan du bruke twinner bagen altså? Trodde det var smalere fester på dem... så de ikke kunne brukes på andre vogner? Men måtte ha den vanlige bagen liksom.... :)

larviksjenta skrev:

quinny buzz kansje??

syns kanskje buggster blir litt skrøpelig som allroundvogn også på vintern. 
Ekkelt med sånne småhjul i sentrum om vintern liksom. 

hmmm...... 

syns dette er vanskelig. Man tror man har funnet noe... og endrer mening.
hadde tenkt en TFK også  som singelvogn... men tar jo lang tid å bytte fra bag til sittedele, og da utgikk den. Samme med Easywalker :S. Og Brio Siug som jeg elsker har ikke no bra liggeflate for ei stor jente...

Du kan ikke bruke twinner bagen på den nei, det er den vanlige som passer på den.

Back
Topp