quinny speedi

~Lisbeth83~

Forumet er livet
anbefaler dere den?

vil høre deres erfaringer.
dårlige og gode sider.

hva ville dere betalt for en som er brukt?

ja det er det jo med alle vogner..
jeg har comforten å er veldig fornøyd med den[:)]

Vi var kjempe fornøyd med speedi vogna! Men vi solgte den for en stund siden, siden vi ville ha en vogn som sittedelen kunne snues på. Fikk solgt den samme dagen vi la den ut, for 1500 kr [;)]

høres supert ut da[:)]
har vært på finn.no å sett å der var det en til 2000,- syns det er litt dyrt når man får de for 2490,- helt ny[8|]

solgte min for 1500, da får du spørre nettemor om hun er fornøyd. Eneste grunnen til at jeg solgte den var at jeg hadde 2, og det var den jeg fikk mest for

...

Jeg har hatt quinny speedie, og skal lete lenge etter en lik drittvogn. Den kanta for ingen ting, og når Madeleine var litt over året fikk ho ikke plass i den lenger. Den er veldig kort i ryggen, og ryggen kan ikke helt opp i sittestilling. Kalesja dekker ikke så mye så er ikke så mye hjelp i den.

ORIGINAL: nina

Jeg har hatt quinny speedie, og skal lete lenge etter en lik drittvogn. Den kanta for ingen ting, og når Madeleine var litt over året fikk ho ikke plass i den lenger. Den er veldig kort i ryggen, og ryggen kan ikke helt opp i sittestilling. Kalesja dekker ikke så mye så er ikke så mye hjelp i den.

rart, vi brukte den i helgen når vi var på besøk, og min unge og nettemor sin unge passer godt i vognen[:)] med skinnpose og hele pakken[:)] Adri hatt problemer med kantring av vognen heller...

Back
Topp