Quinny Speedi?

Bella_

Gift med forumet
Noen som har denne, er det lett å ha med seg, og er dere fornøyde? Vi flye endel København-Oslo, så skal være ok å ha med seg i fly, og i tog i byen....

dytt!

den kan værelitt tung..

quinny zapp er en perfekt reisetrille[:)]

veier 7 kilo-kommer med egen bag..kan taes med inni flyet..

ORIGINAL: Hilly77

den kan værelitt tung..

Ja, men vi skal også ha en som vi bruker i hverdagen, altså den skal være både til det ene og det andre, så den quinny zapp re altfor enkel, derfor vi tenkte på speed`en...

ORIGINAL: Bella_

ORIGINAL: Hilly77

den kan værelitt tung..

Ja, men vi skal også ha en som vi bruker i hverdagen, altså den skal være både til det ene og det andre, så den quinny zapp re altfor enkel, derfor vi tenkte på speed`en...

er fornøyd med begge jeg.. begge til sin bruk,på de forskjellige stedene..

jADA, det går nok veldig bra..quinyspeed er en super vogn på byen-lett å manøvre[:)]

liker den ikke... ville nok valgt en annen vogn! HVorfor tenkte dere på speedi? Den tar ikke så veldig liten plass feks.. Om vognen er tenkt å ha med på flyet til gaten feks.. tror jeg at jeg ville gått for en vogn man kan slå helt sammen.. vi hadde en liten paraplytrille til det forbruket..

ellers er OTH urban jungle en god vogn, eller emmaljunga scooter.. mange andre også[:)][:)] spørst litt hva man ser etter i en vogn

ORIGINAL: *minibolla*

liker den ikke... ville nok valgt en annen vogn! HVorfor tenkte dere på speedi? Den tar ikke så veldig liten plass feks.. Om vognen er tenkt å ha med på flyet til gaten feks.. tror jeg at jeg ville gått for en vogn man kan slå helt sammen.. vi hadde en liten paraplytrille til det forbruket..

ellers er OTH urban jungle en god vogn, eller emmaljunga scooter.. mange andre også[:)][:)] spørst litt hva man ser etter i en vogn

Vi tenkte på den fordi den kom på 3 plass på test i Norge, og 2. plass i Danmark, og stod at den var til våres storby liv bruk, pluss flyvinger. Nei, ikke til gaten, bare pakkes sammen i flyet og sendes... 1. plass på begge testene var ABC design Cobra sin ... Den virker også ok...

Back
Topp