Quinny Speedi SX

jeg har hatt den ja, og var IKKE fornøyd.

Ryggen var veldig kort og passet ikke til Madeleine da hun var litt over 1 år. Får ikke ryggen helt opp i sittende stilling heller. Den tippet oxo flere ganger med Madeleine oppi. Gikk heldigvis greit.

Eneste positivet blir vel at hjulet foran svingte og den var lett og trille.

ORIGINAL: Tonette

Oki, ikke saa bra aa kjope den da kanskje[&:]

Takk for svar forresten[;)]

anbefaler den iallfall ikke [:)]

Noen her inne som har erfaringer fra denne vogna???
Positivt og negativt mottas med MASSE takk[:D]

jeg kjøpte den i juli, og har brukt den nonstop fra den tid.. jeg er veldig fornøyd, også har jeg bilstolen som jeg bare adapter oppå vognen, også er den veldig veldig kjekk til å slå den sammen, og er ganske bøyelig under sammenslåinga.. du har gjort  en super valg

ORIGINAL: Arda`s-mamma

jeg kjøpte den i juli, og har brukt den nonstop fra den tid.. jeg er veldig fornøyd, også har jeg bilstolen som jeg bare adapter oppå vognen, også er den veldig veldig kjekk til å slå den sammen, og er ganske bøyelig under sammenslåinga.. du har gjort  en super valg

du har vel mindre barn som bruker vogna oxo. Vogna passet ikke til Madeleine da hun var litt over året, og tippet flere ganger. Vil ikke si det er et godt kjøp, men er opp til hver enkelt.

ORIGINAL: nina

ORIGINAL: Arda`s-mamma

du har vel mindre barn som bruker vogna oxo. Vogna passet ikke til Madeleine da hun var litt over året, og tippet flere ganger. Vil ikke si det er et godt kjøp, men er opp til hver enkelt.

arda var ca 3 mnder da han tok vognen i bruk, da med ryggen helt ned, forsatt er ryggen helt ned.. synes det går greit jeg.. det er mamma som bruker den oftest, og hun kan vare litt kresen i valg av vogn til sitt barnebarn, men hun har bare sagt go`ord[:)]

Back
Topp