Quinny Freestyle XL

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Noen som har sånn vogn med dypbag (dreamibag) ?

Hva syns dere om vogna? Er den stødig selv med bare 3 hjul?
Lett og grei vogn for handling og kjøpesenter o.l.?
Er det lufthjul på di?

Er lufthjul ja, lett grei vogn..

Jeg har vertfall vært fornøyd [;)]

jeg var fornøyd når jeg brukte bagen men solgte den når vi begynte med sportsdelen, synest ikke den var noe stødig da.

har den og er veldig fornøyd når den er vendt slik at hun ser på den som triller. Er den motsatt vei føler jeg at den lettere kan vippe

Noen som har sånn vogn med dypbag (dreamibag) ? Bagen er mindre enn Emmaljunga og Simo, Noah vokste ut av bagen da han var 4-5 mnd..

Hva syns dere om vogna? Er den stødig selv med bare 3 hjul? Ja. Har enda ikke klart å tippe med den, enda jeg har brukt vogna i noen år.
Lett og grei vogn for handling og kjøpesenter o.l.? Elsker den! Genial til å manøvrere seg rundt om inne på butikker og kjøpesentre
Er det lufthjul på di? Jupp, følger med en liten pumpe også[:)]

Jeg har hatt Quinny Freestyle Xl med bag og syns ikke det var mye til vogn. Fungerer sikkert helt fint til shopping osv, men hadde nok leite litt videre i jungelen først. Den er mer stabil med bag enn som sportsvogn, men nei, jeg hadde nok valgt en annen.

Jeg har allerede en Simo kombivogn for stødig langtrilling for soving o.l.
Men føler den blir litt stor å kjøre rundt på kjøpesenter med.
Har kikket på to vogner.....

Quinny Freestyle XL

og denne som jeg ikke hva er for noe vogn:

Kanskje noen som vet hva slags vogn den over er?

Den nederste er en x-lander, har ingen erfaring med den.
Har trillet en 3xl på kjøpesenter et par ganger, og aldri om jeg hadde kjøpt den vogna. Den er fryktelig tung å kjøre, og den er ganske brei mellom bakhjulene. Faktisk så brei at det var et problem i enkelte butikker[8|]

Jeg har den og har brukt dreami-bag.. :)

Hvis du skal ha den vogna bare for å bruke på senter, så ville jeg heller ventet noen mnd og kjøpt en lett trille!
Quinny'n er sinnsykt tung og løfte inn/ut av bilen og sånn, og den er også veldig bred mellom bakhjulene! (Stødig er den jo..)

Som nevnt har vi denne vogna, men vi kjøpte en trille med full liggestilling som vi har når vi skal på senter og sånn.

vi hadde en i barnehagen som hadde en slik vogn.
Når håndtaket er bak hodet på barnet og bøylen er festet over barnet, kan barnet lett sparke seg opp i vognen og den velter! Dette skjedde en gang, så jeg vil si den er veldig ustødig når barnet sitter med kjøreretningen..

Det vi gjorde da, var å ikke ha på bøylen for da klarte hun ikke sparke seg oppover.

Sånn utover dette syns jeg det er en veldig god vogn å trille [:)]

vi har hatt den i 3 år nå og har vært kjempefornøyd med den, Jeg har kommet meg Overalt med den, i skog og mark, snø (både umåka og måka veier) , sand og grus Nå bruker ikke lillebror den lenger da iom at vogn er for babyer. Så nå skal den bort [:(]

ORIGINAL: Thunderella

Jeg har den og har brukt dreami-bag.. :)

Hvis du skal ha den vogna bare for å bruke på senter, så ville jeg heller ventet noen mnd og kjøpt en lett trille!
Quinny'n er sinnsykt tung og løfte inn/ut av bilen og sånn, og den er også veldig bred mellom bakhjulene! (Stødig er den jo..)

Som nevnt har vi denne vogna, men vi kjøpte en trille med full liggestilling som vi har når vi skal på senter og sånn.

vente noen mnd med juleshopping og kanskje [8D][8D]
jenta mi er 3 uker gammel... tror ikke det blir trille med det første. Men takk for tips [:)].

ORIGINAL: Maryan84

Den på den nederste bildet ser ut som en x-lander xa.
Har quinny freestyle xl og x-lander xa, og ingen tvil om att jeg er mest fornøyd med x-lander xa[;)]
Har ikke hatt bag til noen av de da, men som sportsvogn har jeg vært veldig misfornøyd med quinnyen.
Eneste jeg har å utsette på x-landeren er att den ikke er så lang i ryggen (men min store gutt på snart 2 år har ende god plass i lengden[;)])

ser det fortsatt ut som en x-lander xa?

jeg trenger altså en lett vogn å håndtere på kjøpesenter.[:)]

Vogna er fantastisk å trille,men bagen er liten- Emil har bare så vidt nok plass nå [&:] 

ORIGINAL: TonjeJenta

Den på den nederste bildet ser ut som en x-lander xa.
Har quinny freestyle xl og x-lander xa, og ingen tvil om att jeg er mest fornøyd med x-lander xa[;)]
Har ikke hatt bag til noen av de da, men som sportsvogn har jeg vært veldig misfornøyd med quinnyen.
Eneste jeg har å utsette på x-landeren er att den ikke er så lang i ryggen (men min store gutt på snart 2 år har ende god plass i lengden[;)])

ser det fortsatt ut som en x-lander xa?

jeg trenger altså en lett vogn å håndtere på kjøpesenter.[:)]

Ja.. det gjør det[;)] Er nesten identisk med min, tipper det der er modellen før min (jeg har en 09 modell)
Jeg har polstrede håndtak og andre farger, ellers lik[:)]
Den er endel lettere enn quinnyen, i tillegg til att den tar mye mindre plass sammenlagt.
Også er den lettere å komme seg gjennom butikker med siden den ikke er så brei på bakhjulene[:)]

Takk! sendte deg pm.. for trodde du var offline (står som avlogget[;)])
Dette er faktisk en kjøpt i 2007. Dypr bagen har merkelappen på og er ubrukt.
Syns vognen virker veldig ålreit[:)]

kjempe god vogn.. å bagen ser liten ut men har plass til ganske store barn..
ungen til venninna mi på snart 10mnd å 11 kg og 78 lang passe knall oppi der[:D] men nå er an en aktiv krabat passe best å sitte i sportsdelen da..[:D]

ORIGINAL: *Julekula*

kjempe god vogn.. å bagen ser liten ut men har plass til ganske store barn..
ungen til venninna mi på snart 10mnd å 11 kg og 78 lang passe knall oppi der[:D] men nå er an en aktiv krabat passe best å sitte i sportsdelen da..[:D]

Er Quinny du snakker om nå? la på en ekstra i HI seh :D

Tror ikke jeg velger quinny pga bredden bak ved bakhjula.

Back
Topp