quinny freestyle med 3 hjul

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
noen som har denne? er dere fornøyd?
leste en del neg om den på nettet, men ok å høre med dere som evt har den,kjenner noen som har.

har kommet over en slik vogn med ny bag til( ikke at vi skal bruke den, vi skal kun bruke sportsdelen)

Det jeg må finne ut er om den evt er lettere å trille,løfte og slikt en simo kombien..
Er den ikke noe særlig annerledes enn den,så trenger vi ikke 2 vogner som er av samme ulla=)

vi har det i bhg som Johan bruker som sovevogn, og jeg liker den ikke.
Men jeg er veldig glad i simo da,som er så stødig så mulig det er derfor jeg er så negativ til den.

Den er så vinglete at han engang i bhg klarte å teppe ut å få vognen over seg når han har satt seg opp i den! Når Adrian sov i den her hjemme følte jeg jeg måtte sette den opp mot gjerde eller noe i den enden det er bare et hjul for jeg var redd den skulle bikke om han satt seg opp.
Den tok mere plass enn simo vognen uten bag bak i bilen.

Den er grei å trille så lenge du ikke skal ha noe spes med deg, for henger du noe på håndtaket tipper den veldig lett om du har det ene hjulet frem, men snur du den så ene hjulet blir under sittedelen tipper den lett om ungen hiver seg bakover.
Jeg har prøvd å snudd den begge veiene for å se om den er mer stødig den ene veien enn den andre, men det synes jeg ikke.

Nesten så vi vurderer å ta den med når vi skal til syden åsså sette den igjenn der nede.:P haha...ble ikke så mye positivt om den vognen dette da men..

vi vurderte den vi også helt til jeg vant en vogn da trengte jeg ikke, memn venninda mi ahr den og hu er superfornøyd med hele vognen og gutten henner er litt over året og bruker den og hu har aldriu hatt problemer med at den tippa elle rnoe.

men jeg har også bare hørt negativt om den har hørt at den tipper lett og at det er lite plass i sete på sportsdelen.

Vi har den. Veldig god å trille, kan bruke sports delen begge veier, har brems, supert at den har 3 hjul, god plass å sitte i sports delen.Har aldri opplevd at den har veltet. Men, vi har lyst til å bytte den ut nå som vi har gått over til sports delen.

Den tar litt stor plass i bilen og er kronglette å løfte inn og ut.

Vi vil ha en lettere og en som tar mindre plass. Men finner ingen som virker god og kan brukes begge veier.

vi låner en slik vogn når vi er hos svigers i bodø og jeg hater den vognen!
jeg synes den er tung å trille og den tar kjempe stor plass i bilen, jeg har også hørt at den tipper lett, og det tror jeg absolutt på.
søstra til sambo kunne ikke bruke den da hennes datter var rundt et år for hvis hun slengte seg litt fort bakover var det mange nestenuhell.

jeg vil ikke anbefale denne!

takk takk.
den jeg så på finn ble solgt i går,så da spiller det ikke noe rolle.
den var så billig + bag til kun 15000

lest masse negativt om den og hørt den tipper lett..

har simoen og den er super som trille.. stødig og god=)
har shopping trille med små hjul..
så den vognen vi evt skal ha nå må være mindre enn simoen som trille og lett g snu og vende på.. helst ta mindre plass enn den vi har=)

Ja, da ville jeg ikke valgt den. Vi har en liten reise trille som er helt grei. Bruker den masse til Tuva nå. TRor den koster 1500 på full pris, vi kjøpte den til 1200 på salg. Tetanium breeze. Ligger/sitter veldig godt i den. Tar veldig liten plass og er lett 6-7 kg. Eneste minuset er at den har litt liten kurv under som er litt vaskelig å komme til når ryggen ligger nede.

Vi hadde med den på backpacking. Hang den bak på bæremeisen. 

Back
Topp