Quinny Freestyle 3xl

AngeLine

Gift med forumet
Hei! Jeg blir ikke ferdig å handle jeg, og nå har jeg fått øynene opp for den quinny vogna, det èneste negative jeg har hørt om den er at bagen er litt liten, men jeg får jo baby i slutten av mars\ begynnelsen av april. Så trenger kanskje ikke så stor bag.. Vet det er flere her som har erfaring med vogna, så vil gjerne høre hva dere synes\mener. Har maxi cosi cabrio.. Hva følger med vogna når man kjøper den. De dingsene for å sette fast maxi cosien og bagen er dem med? Fortell fortell jenter, nå KLØR det i shopping fingrene mine her.. hehehe [:D]

Jeg lurer på hva man får med når man kjøper den, er det med stelleveske nettet under osv? Hvor mye gav dere for deres? Har SÅÅÅ lyst på vogna, men har egentlig vogn fra før. Hehe.. blitt litt små shopp'o'holiker etter at jeg ble gravid [;)] Synes den ser heelt genial ut!!!

Jepp! Var å prøvetrillet den i går, den er jo helt fantastisk, kjempelett å trille. Snur jo på sekundet.. Tror nok jeg må ut å kjøpe meg en sånn når jeg får lønn.. hehe [:D] Må bare overtale Sambo først ( i og med at vi har 2 vogner fra før) Selger dem, VIL HA DENNE!!!![:D]

Back
Topp