Quinny freestyle 3xl

jools

Andre møte med forumet
Tipper vognen lett?Passer ikke regntrekk og myggnett til dreamibagen?
Noen som har erfaringer å dele?Hadde quinny 4xl for 6 år siden,og var kjempefornøyd.men har aldri hatt 3 hjul og kjenner ikke til Dreamibagen i praksis.
Hjelp meg noe :)

Jeg har aldri vært ute for at den har tippet. Har aldri vært i nærheten engang [:)] Det følger med både regntrekk og myggnett til Dreamibagen. Ingen av delene følger med til sportsdelen [&:]
Anbefaler vogna på det sterkeste. Tulla stor trives i den [:D]

takk for svar,litt enklere å høre fra folk som faktisk bruker den og ikke bare "synserene"

ORIGINAL: Nøste77

Jeg har aldri vært ute for at den har tippet. Har aldri vært i nærheten engang [:)] Det følger med både regntrekk og myggnett til Dreamibagen. Ingen av delene følger med til sportsdelen [&:]
Anbefaler vogna på det sterkeste. Tulla stor trives i den [:D]

signerer[:D][:D]

hmmm..vi fikk ikke med regntrekket til dreamyen når vi kjøpte vogna[&:]

vi fikk med regntrekk og mygnetting til dreami bagen,men til sportsdelen må vi kjøpe utenom.. vogna er knall fin,gleder meg skikkelig til å bruke den

ORIGINAL: ~*Tammis*~

Velter lett, kalesjen knirker som ett tog, trang i setet, tung...

Eneste jeg har å utsette på min vogn er at

Den er litt bred.... Ca. 15cm bredere enn Simo kombi.....

Ja, den er tung, men ikke tyngre enn Simo og Brio kombi....

Min kalesje knirker ikke... [8|] Og den er stødig som fjell synes jeg! [:)]

Jeg er utrolig fornøyd med hvor lett det er å svinge vogna pga forhjulet!! [:)] Det er Guds gave til bekkenet mitt [:)]

Men for dere som skal ha vinterbarn, så får dere ikke en voksipose oppi baggen! Det er litt synd.......

jeg hadde en 3 hjuler,var 07 modell.,måtte bare kvitte meg med den,kjøpte den helt ny. den veltet . jeg vil ikke anbefale den.

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: ~*Tammis*~

Velter lett, kalesjen knirker som ett tog, trang i setet, tung...

Eneste jeg har å utsette på min vogn er at

Den er litt bred.... Ca. 15cm bredere enn Simo kombi.....

Ja, den er tung, men ikke tyngre enn Simo og Brio kombi....

Min kalesje knirker ikke... [8|] Og den er stødig som fjell synes jeg! [:)]

Jeg er utrolig fornøyd med hvor lett det er å svinge vogna pga forhjulet!! [:)] Det er Guds gave til bekkenet mitt [:)]

Men for dere som skal ha vinterbarn, så får dere ikke en voksipose oppi baggen! Det er litt synd.......

jeg får da voksiposen i den(altså i sportsdelen vel å merke[;)])
ingen problem[:D]

jeg fikk gutt i februar og har brukt voksipose i dypvognen til quinny. var ikke noe problem. man dytte den jo bare litt inn i bunnen og han lå kjempefint og godt nede den. den ble jo for varm etterhvert...det var det eneste problemet

jeg fikk både mygg og regntrekk til dypvognen

Hei[:)] jeg har tenkt å kjøpe den vognen jeg også,har hørt utrolig mye bra om den.. hvor langt var dere på vei da dere kjøpte vogn?

vi var tidlig å så på den å bestemte oss for å kjøpe den..
men jeg var vel7-8 mnd da vi handla vogn[:)]

ang regntrekk til sportsvogndelen..
vi kjøpte bare ett vanlig regtrekk som man bruker til store bagvogner.. som kosta 200,-
å det passet perfekt[:D]

isteden for å kjøpe det som hører til som koster ca 600-700 ,-

liker ikke de plast trekkene så veldig godt jeg....
men takk for tipset[:)]

ORIGINAL: Grusomme Gabriel

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

liker ikke de plast trekkene så veldig godt jeg....
men takk for tipset[:)]

Regntrekk og intigrert myggnett er standar levering på dreamien , men ikke på sportsdelen.

Lisbeth.. ..ta kontakt med dem du kjøpte av ...krev å få trekket til dreamien, meget kjekt å ha når du evt skal selge vognen....

takk for tips gg!
har fått fiksa det..
å regntrekket ligger i skapet klar for bruk når vi kan slenge neste mann i dreamibagen[:D]

Back
Topp