quinny freestyle 3 hjul

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
er dette en ok vogn eller?=)

har en simo kombi som vi etter vært skal ta i bruk sportsdelen på...
lurer også på å kjøpe en quinny freestyle med 3 hjul...

ok å vite om den er lett/tung osv=)

Tung og bred vogn, men ellers helt topp!

Jeg hadde quinny freestyle til førstemann. Det negtive med den er at den er tung, bred, liten bag, liten sportsdel. Positive var at den var god å trille.

Jeg kjøpte TFK joggster twist til andremann. Stor kvalitetsforskjell på disse vognene! Denne er lettere, smalere, større bag og større sportsde. Den er også bedre å trille og legges lettere sammen (+ blir mindre når den er sammenlagt).

MEN, det er stor prisforskjell mellom disse vognene, så skulle bare mangle at TFKen er bedre:)

Signerer de andre i at den er tung og bred! Og jeg liker ikke å trille den heller.... Liker ikke trehjulinger for når jeg skal manøvrere den ved løfting på forhjulet så blir det så innmari keitete. Den jeg har er gammel og har null demping (har simo duo i bhg og den har MYE demping/fjæring så jeg sammenligner jo med den)

Skal kvitte meg med denne vogna og kjøpe noe annet etter hvert, men akkurat nå fungerer den greit til "sove hjemme"-vogn og gå på butikken-vogn. :-)

Signer de over.....
Veldig god vogn å trille, greit man kan låse fremhjulet, men sportsdelen er tung og det er et stort minus i mi bok... 

Bag delen brukte jeg kansje i 3 mnder, før jeg møte bytte den ut... Men jeg har store unger da, for de som har små unger kan man jo bruke den lenge :) Vet flere som har brukt den i mange mnder :))

Jeg hadde denne, men som nevnt tidligere i tråden er den tung og bred.
Jeg byttet til BabyJogger City Elite, og det er virkelig verdens beste v ogn!!

Den er superlett, enkel og slå sammen og tar bitteliten plass sammenlagt!

Kan virkelig anbefale deg og ta en titt på denne vogna!

Back
Topp