quickutz silhouette

snuppasimamma

Betatt av forumet
noken som har og kan anbefale den????? noken som har prøvd både den og f.eks. revolution eller cuttlebug???

den kan ikke sammenliknes med cb eller revolution... silhouetten er et elektronisk kutteverktøy som du sikkert vet [:D]

ville kjøpt den hvis jeg var deg.. koster i underkant av 3000 kroner, og du har uttallige alfaer og figurer å leke med

ja veit det e ganske forskjellige. Men om det kanskje e meir tungvint verktøy. Men blir jo massse masse billigere i lengda!!!

kor du har kjøpt din???? ka som følger med den??? noke stæsj???? :) pris??

kor du kjøpte den henne?? pris??? masse som følger med den eller??? Huff vart mange spørsmål her ..... :)

ikke tungvindt i det hele tatt..
du installerer programmet på dataen, kobler maskina til.. og så åpner du programmet der du kan skrive teksten/legge inn figurer, stiller inn størrelse, og trykker "cut"
Veldig enkelt [:)]

Det følger med alt du trenger for å skjære, og når kniven er slitt kjøper du bare en ny.. vet ikke hva den koster løst men..
Jeg betalte 2400 for min - men fikk rabatt der jeg kjøpte den fordi jeg er "fast kunde"... Kosta vel 2900 opprinnelig... Men den finnes nok billigere andre steder..

oki takker for mange svar. Trur eg går for den maskina eg. Men en ting til. En får vel ikkje brukt embossing på den???? sikkert idiotisk spørsmål men eg e ny i gamet folkens :)

ORIGINAL: snuppasimamma

oki takker for mange svar. Trur eg går for den maskina eg. Men en ting til. En får vel ikkje brukt embossing på den???? sikkert idiotisk spørsmål men eg e ny i gamet folkens :)

nei d kan du desverre ikke[:)]

Back
Topp