Qlaira

Gulltopp

Gift med forumet
Noen som har erfaring med denne p-pillen? Jeg var hos gyn i dag, pga av kraftige menstruasjonssmerter etter fødsel. Jeg har prøvd paracat (1gx4)+voltaren (50mgX3), uten at det har god nok effekt. På de verste dagene kommer jeg meg ikke på jobb sånn det er nå. Jeg har tidligere hatt voldsomme bivirkninger av p-piller, så jeg sluttet helt for 6 år siden. I dag lot jeg meg overtale til å prøve disse, de var helt nye og vistnok veldig bra...

Kjenner jeg er litt skeptisk, er redd for å ende opp med depresjoner og angst og syke humørsvingninger nok en gang. For ikke å snakke om de ekstra kiloene som gjerne følger...

Håper virkelig disse er annerledes. Spiral er ikke et alternativ før vi har fått et barn til...

Jeg fikk inntrykk av at det ikke var noen andre smertestillende som fungerte bedre enn voltaren-paracet heller. Det eneste han sa var at jeg kunne ta 2 voltaren med en gang jeg kjente noe, for å ta smerten før den kom skikkelig i gang...

Kjenner desverre ikke til den, men håper den hjelper og at du ikke får noen bivirkninger!

Jeg går på dem.Har gått på dem kun 1 mnd.Har begynt på brett 2 nå.Er foreløpig fornøyd med dem.Ikke hatt noe blødninger enda,men dem kommer sikkert.Gikk på cerazetta før å der hadde jeg mensen i 3 uker og kanskje 2 uker fri og på'n igjen med nye 2-3 uker.Så håper jeg slipper dette igjen.
Når det gjelder vekta så har jeg gått ned litt,men vet ikke om det er fordi jeg prøver å spise mindre eller om det har noe med pillene å gjøre.

Lykke til!!!

Back
Topp