Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker denne, er vist best bruke denne som er q10 uniqinol, å ikke den andre som heter uniqinon.
Tror ikke det har noe å si, viktigste er nok at det er uniqinolSer de er helt like den jeg tar og den du har men på min står det ikke QH på slutten. Vet du om det har noe å si?
Jeg har denne.
Tror ikke det har noe å si, viktigste er nok at det er uniqinol
Jeg tar 200mg hver dag, håper det er nok for ser det er di som tar det dobbelte, men det er det som står som anbefalt dose 1-2 tab om dagen. Jeg startet opp på disse for 1 mnd siden og håper di hjelper litt på, har 2 kjemiske en SA og nå 1 MA bak meg på ca 1,5 år prøving, så gravid blir jeg men mister. Men jeg er nå blitt 40 så regner med eggkvaliteten er begynt bli dårli. Så håper q10 og litt andre tilskudd hjelper, får også nå cyclogest støtte fra etter eggløsningFår håpe det Hvor mange tabletter tar du på en dag?
Så utrolig trist lese at du har opplevd MA, og SA så langt ut i svangerskapet, det må være vanskelig stå iHvor lenge før dere begynner prøvingen igjen begynner dere ta disse?
Ma juni23 og senabort nå i april, utvikkling stoppet uke 15 men levde til 18+0. Tenker vi vil begynne å prøve igjen etter ett par sykluser. Nærmer meg de 40 så vil gjerne gjøre det jeg kan for å gjøre alt best mulig
Jeg bruker den samme. Tar to tabletter/200 mg av den, og 200 mg av en billigere versjon også. Så 400mg til sammen.Ser de er helt like den jeg tar og den du har men på min står det ikke QH på slutten. Vet du om det har noe å si?
Jeg har denne.
Jeg tar 200mg hver dag, håper det er nok for ser det er di som tar det dobbelte, men det er det som står som anbefalt dose 1-2 tab om dagen. Jeg startet opp på disse for 1 mnd siden og håper di hjelper litt på, har 2 kjemiske en SA og nå 1 MA bak meg på ca 1,5 år prøving, så gravid blir jeg men mister. Men jeg er nå blitt 40 så regner med eggkvaliteten er begynt bli dårli. Så håper q10 og litt andre tilskudd hjelper, får også nå cyclogest støtte fra etter eggløsning
Jeg bruker den samme. Tar to tabletter/200 mg av den, og 200 mg av en billigere versjon også. Så 400mg til sammen.
F.eks. disse:Hvilke billig versjon tar du også?
Jeg tar di sammtidig vet ikke om det har noe å si egentlig i forhold til effekt.Tar dere alle samtidig eller fordeler dere utover dagen? Vet ikke om det gir bedre effekt hvis de taes samtidig?
Pleier å ta de samtidig. Vet ikke hva som gir best effekt.Tar dere alle samtidig eller fordeler dere utover dagen? Vet ikke om det gir bedre effekt hvis de taes samtidig?
Det lurer jeg også på… og slutter man eventuelt på dagen eller med en form for nedtrapping?Hvor langt ut i svangerskapet? Bare til pos test eller kan de vare tas utover uten att det gjør noe?
Hvor langt ut i svangerskapet? Bare til pos test eller kan de vare tas utover uten att det gjør noe?
Kan bare snakke på egne vegne, men jeg har fortsatt med Q10 etter positiv test. Har vel vært mest fordi jeg regnet med at det var kjemisk. Om jeg mot alle odds blir gravid igjen, kommer jeg til å stoppe med Q10 når jeg evt. får gode resultater på NIPT og alt ser normalt ut på ultralyd.Det lurer jeg også på… og slutter man eventuelt på dagen eller med en form for nedtrapping?