Q10

Leari

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Marsmagi 2025
Er det noen som har bilde av pakken på de Q10 som skulle hjelpe på graviditet?
Redd jeg har kjøpt feil.

Jeg bruker denne, er vist best bruke denne som er q10 uniqinol, å ikke den andre som heter uniqinon.

Vedlegg

• IMG_2389.png
    IMG_2389.png
    862,8 KB · Visninger: 55
Jeg bruker denne, er vist best bruke denne som er q10 uniqinol, å ikke den andre som heter uniqinon.

Ser de er helt like den jeg tar og den du har men på min står det ikke QH på slutten. Vet du om det har noe å si?
Jeg har denne.

Vedlegg

• IMG_8101.jpeg
    IMG_8101.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 36
Får håpe det :) Hvor mange tabletter tar du på en dag?
Jeg tar 200mg hver dag, håper det er nok for ser det er di som tar det dobbelte, men det er det som står som anbefalt dose 1-2 tab om dagen. Jeg startet opp på disse for 1 mnd siden og håper di hjelper litt på, har 2 kjemiske en SA og nå 1 MA bak meg på ca 1,5 år prøving, så gravid blir jeg men mister. Men jeg er nå blitt 40 så regner med eggkvaliteten er begynt bli dårli. Så håper q10 og litt andre tilskudd hjelper, får også nå cyclogest støtte fra etter eggløsning :)

Hvor lenge før dere begynner prøvingen igjen begynner dere ta disse?

Ma juni23 og senabort nå i april, utvikkling stoppet uke 15 men levde til 18+0. Tenker vi vil begynne å prøve igjen etter ett par sykluser. Nærmer meg de 40 så vil gjerne gjøre det jeg kan for å gjøre alt best mulig

Hvor lenge før dere begynner prøvingen igjen begynner dere ta disse?

Ma juni23 og senabort nå i april, utvikkling stoppet uke 15 men levde til 18+0. Tenker vi vil begynne å prøve igjen etter ett par sykluser. Nærmer meg de 40 så vil gjerne gjøre det jeg kan for å gjøre alt best mulig
Så utrolig trist lese at du har opplevd MA, og SA så langt ut i svangerskapet, det må være vanskelig stå i :Heartred
Det er anbefalt starte ca 3 mnd før, så jeg startet med en gang nå når jeg var ferdi med aborten min, så jeg får ikke 3 mnd bruk før ennå om vel 1 mnd jeg, men i og med at jeg føler kl går fra meg så prøver vi denne syklusen, fikk 1 mens idag etter aborten min i mars.

Ser de er helt like den jeg tar og den du har men på min står det ikke QH på slutten. Vet du om det har noe å si?
Jeg har denne.
Jeg bruker den samme. Tar to tabletter/200 mg av den, og 200 mg av en billigere versjon også. Så 400mg til sammen.

Jeg tar 200mg hver dag, håper det er nok for ser det er di som tar det dobbelte, men det er det som står som anbefalt dose 1-2 tab om dagen. Jeg startet opp på disse for 1 mnd siden og håper di hjelper litt på, har 2 kjemiske en SA og nå 1 MA bak meg på ca 1,5 år prøving, så gravid blir jeg men mister. Men jeg er nå blitt 40 så regner med eggkvaliteten er begynt bli dårli. Så håper q10 og litt andre tilskudd hjelper, får også nå cyclogest støtte fra etter eggløsning :)

Jeg har også tatt 200 mg til nå, tør liksom ikke mer siden det sto 1 tablett på pakken og at man ikke skulle ta flere.
Krysser fingrene for at du blir gravid nå :)

Hvilke billig versjon tar du også? :)
F.eks. disse:

Denne har e-vitamin i tillegg og er på 200mg, så en om dagen:

Ellers så er jo den andre versjonen av pharma nord's Q10 billigere, men sikkert ikke like effektiv:

Tar dere alle samtidig eller fordeler dere utover dagen? Vet ikke om det gir bedre effekt hvis de taes samtidig?

Hvor langt ut i svangerskapet? Bare til pos test eller kan de vare tas utover uten att det gjør noe?
Det lurer jeg også på… og slutter man eventuelt på dagen eller med en form for nedtrapping?
Kan bare snakke på egne vegne, men jeg har fortsatt med Q10 etter positiv test. Har vel vært mest fordi jeg regnet med at det var kjemisk. Om jeg mot alle odds blir gravid igjen, kommer jeg til å stoppe med Q10 når jeg evt. får gode resultater på NIPT og alt ser normalt ut på ultralyd.

Back
Topp