Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye, fra når i syklusen og hvor lenge? Tenker gi det en sjanse frem mot neste forsøk nå som 22 (!) egg klarte å bli avbrutt forsøk..
Når det gjelder Q10, er det ingen grunn til å vente. I studier jeg har lest, har de gitt Q10 i 2-3 måneder før befruktning. Som jeg har skrevet tidligere variere mengden som er anbefalt. Jeg har lest 600 mg pr dag, et sted. Et supplement man kan få kjøpt i utlandet, laget av leger som har gjort studier på dette, inneholder så mye som 1000 mg. Det er litt uenighet om man kan halvere dosen om man tar den konsentrerte utgaven Ubiquinol fremfor Ubiquinon.
Fant denne oversikten her:
http://fertility.ca/wp-content/uploads/2012/09/HF_Supplements_Info.pdf
Tok vel ca en uke å få det tilsendt. Kan jo kjøpe en pakke her hjemme i mellomtiden. Det gjorde jeg, for klarte ikke å venteJeg får kjøpe når jeg får lønn neste tirsdag.. Blakk nå. Men det tar vel litt tid å sende fra iherb? Kanskje jeg burde kjøpe i Norge i mellomtiden..
Melatonin?Hvor mye, fra når i syklusen og hvor lenge? Tenker gi det en sjanse frem mot neste forsøk nå som 22 (!) egg klarte å bli avbrutt forsøk..
Hvis man skal ta melatonin frem til egguttak så er det kanskje ikke ting man bør ta når man prøver naturlig da...?
Var mest nysgjerrig på hvorfor/om og hvilken påvirkning eventuelt...Melatonin gies jo primært som søvn-hjelp, så er nok ikke et problem. Men skal ta opp tempingen disse to månedene + at jeg har en haug EL tester fra babyplan liggende så blir jo da å slutte når tempen stiger![]()
Var mest nysgjerrig på hvorfor/om og hvilken påvirkning eventuelt...
Hvordan det kan påvirke noe siden man skal slutte til egguttak/EL?Hva det hjelper for?
Hvordan det kan påvirke noe siden man skal slutte til egguttak/EL?
Nei,forsåvidt. Men hvordan kan det forbedre ....?Fordi tanken er at det forbedrer eggkvaliteten? Da trengs det jo ikke når eggene ikke er der lenger? I hvertfall sånn jeg tenker![]()
Nei,forsåvidt. Men hvordan kan det forbedre ....?