Q10 og Babyklister

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Mens vi venter på å komme i gang med IVF-utredning skal jeg i neste syklus prøve akupunktur. Men lurer litt på om vi skal prøve å ta q10 og babyklister også.

Tanker, erfaringer?

Mens vi venter på å komme i gang med IVF-utredning skal jeg i neste syklus prøve akupunktur. Men lurer litt på om vi skal prøve å ta q10 og babyklister også.

Tanker, erfaringer?
Jeg er fullt og helt tilhenger av Q10:happy: Får tidligere el av det og nå fikk vi to egg på frys. Innsett av et utmerket egg. Første ivf uten q10 var ble tre egg kastet og et egg nesten brukendes på dag 3 så de satt den inn og det resulterte i negativ test.
Eltestene mine ser nesten positive ut hele syklusen før den blir positiv. Med q10 var teststreken svak helt til den hoppet til positiv. Da regner jeg det som at kroppen ikke produserte like mye hormoner fordi q10 skal gjøre eggene mer mottagelige for stimulering.
Jeg ble gravid med datteren vår da jeg hadde brukt q10 i to måneder

Jeg er fullt og helt tilhenger av Q10:happy: Får tidligere el av det og nå fikk vi to egg på frys. Innsett av et utmerket egg. Første ivf uten q10 var ble tre egg kastet og et egg nesten brukendes på dag 3 så de satt den inn og det resulterte i negativ test.
Eltestene mine ser nesten positive ut hele syklusen før den blir positiv. Med q10 var teststreken svak helt til den hoppet til positiv. Da regner jeg det som at kroppen ikke produserte like mye hormoner fordi q10 skal gjøre eggene mer mottagelige for stimulering.

Å, tusen takk for ditt svar - det gjorde godt å lese! :Heartred Da vil jeg virkelig forsøke det! De finner ikke noe galt med meg og mannen har testet at han har gode svømmere. Jeg blir gravid, men mister. Føler at det kan ha med at eggene ikke er gode nok og at graviditeten derfor går til grunne. Har lang nok lutealfase, men noen ganger får jeg el ganske sent. Igjen, tusen takk :happy:

Gammel tråd, men prøver fordeom :) jeg har prøvd q10 denne pp, men det jeg lurer på . kan jeg bruke det hele pp ? Altså i lutalfase også ? Eller bare før eggløsning ?

Gammel tråd, men prøver fordeom :) jeg har prøvd q10 denne pp, men det jeg lurer på . kan jeg bruke det hele pp ? Altså i lutalfase også ? Eller bare før eggløsning ?
Jeg sluttet ved uttak med Q10, siden de ikke er anbefalt å bruke ved graviditet, og det er for mulig effekt på eggkvalitet at jeg tok dem. Eggene er ferdig til uttak, så da var jeg ferdig og. :)

Jeg er generelt skeptisk til selvmedisinering og særlig i sammenheng med annen samtidig medisinering, inngrep og graviditet, så jeg ønsker å følge alle anbefalinger angående sikker bruk. :)

Jeg sluttet ved uttak med Q10, siden de ikke er anbefalt å bruke ved graviditet, og det er for mulig effekt på eggkvalitet at jeg tok dem. Eggene er ferdig til uttak, så da var jeg ferdig og. :)

Jeg er generelt skeptisk til selvmedisinering og særlig i sammenheng med annen samtidig medisinering, inngrep og graviditet, så jeg ønsker å følge alle anbefalinger angående sikker bruk. :)
Ja stopper ved eggløsning :) også bruker jeg kun 1 tabl. Så er ingenting iforhold til hva som er anbefalt :bag: men det fant jeg ut ved eggløsning :hilarious:

Ja stopper ved eggløsning :) også bruker jeg kun 1 tabl. Så er ingenting iforhold til hva som er anbefalt :bag: men det fant jeg ut ved eggløsning :hilarious:
Beklager, så etter at jeg hadde svart at det var noen dager siden du spurte Det skal sies at begge gangene jeg bruke Q10 ble jeg gravid, så kanskje det er noe der ;)

Gikk det bra?

Bedre med sent svar enn ingen ❤️

Er bare 4 dpo enda :bag: Så vet ikke :wacky:
Hvor mye tok du av det når du brukte det ?
Det er sant ;)

Jeg husker ikke dosen mer, men jeg kjøpte det i en butikk i Norge og tok den dosen det stod anbefalt på pakken. Vi fikk flere egg og høyere befruktningsrate det forsøket (3. forsøk, fikk ohhs Ovarielt hyperstimuleringssyndrom), og det ble et barn. Jeg begynte med q10 igjen da vi skulle prøve på nr. to, og ble gravid på 2 forsøket men endte i MA.

Jeg tenker dette mest sannsynlig var helt tilfeldig. Og jeg tror ikke q10 på magisk vis gjør eggene veldig bra. Da hadde noen blitt veldig rike på det for lengst. Men fordi de to eneste gangene jeg har blitt gravid gjennom de årene vi prøvde, har vært da jeg tok det, er det en del av meg som i hvert fall tenker at det er verdt forsøket.

Masse lykke til, håper dette forsøket ender godt ❤️

Back
Topp