Mens vi venter på å komme i gang med IVF-utredning skal jeg i neste syklus prøve akupunktur. Men lurer litt på om vi skal prøve å ta q10 og babyklister også.
Tanker, erfaringer?
Tanker, erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er fullt og helt tilhenger av Q10 Får tidligere el av det og nå fikk vi to egg på frys. Innsett av et utmerket egg. Første ivf uten q10 var ble tre egg kastet og et egg nesten brukendes på dag 3 så de satt den inn og det resulterte i negativ test.Mens vi venter på å komme i gang med IVF-utredning skal jeg i neste syklus prøve akupunktur. Men lurer litt på om vi skal prøve å ta q10 og babyklister også.
Tanker, erfaringer?
Jeg er fullt og helt tilhenger av Q10 Får tidligere el av det og nå fikk vi to egg på frys. Innsett av et utmerket egg. Første ivf uten q10 var ble tre egg kastet og et egg nesten brukendes på dag 3 så de satt den inn og det resulterte i negativ test.
Eltestene mine ser nesten positive ut hele syklusen før den blir positiv. Med q10 var teststreken svak helt til den hoppet til positiv. Da regner jeg det som at kroppen ikke produserte like mye hormoner fordi q10 skal gjøre eggene mer mottagelige for stimulering.
Jeg ble gravid med datteren vår da jeg hadde brukt q10 i to måneder
Gammel tråd, men prøver fordeom jeg har prøvd q10 denne pp, men det jeg lurer på . kan jeg bruke det hele pp ? Altså i lutalfase også ? Eller bare før eggløsning ?Jeg er fullt og helt tilhenger av Q10 Får tidligere el av det og nå fikk vi to egg på frys. Innsett av et utmerket egg. Første ivf uten q10 var ble tre egg kastet og et egg nesten brukendes på dag 3 så de satt den inn og det resulterte i negativ test.
Eltestene mine ser nesten positive ut hele syklusen før den blir positiv. Med q10 var teststreken svak helt til den hoppet til positiv. Da regner jeg det som at kroppen ikke produserte like mye hormoner fordi q10 skal gjøre eggene mer mottagelige for stimulering.
Jeg ble gravid med datteren vår da jeg hadde brukt q10 i to måneder
Jeg sluttet ved uttak med Q10, siden de ikke er anbefalt å bruke ved graviditet, og det er for mulig effekt på eggkvalitet at jeg tok dem. Eggene er ferdig til uttak, så da var jeg ferdig og.Gammel tråd, men prøver fordeom jeg har prøvd q10 denne pp, men det jeg lurer på . kan jeg bruke det hele pp ? Altså i lutalfase også ? Eller bare før eggløsning ?
Ja stopper ved eggløsning også bruker jeg kun 1 tabl. Så er ingenting iforhold til hva som er anbefalt men det fant jeg ut ved eggløsningJeg sluttet ved uttak med Q10, siden de ikke er anbefalt å bruke ved graviditet, og det er for mulig effekt på eggkvalitet at jeg tok dem. Eggene er ferdig til uttak, så da var jeg ferdig og.
Jeg er generelt skeptisk til selvmedisinering og særlig i sammenheng med annen samtidig medisinering, inngrep og graviditet, så jeg ønsker å følge alle anbefalinger angående sikker bruk.
Beklager, så etter at jeg hadde svart at det var noen dager siden du spurte Det skal sies at begge gangene jeg bruke Q10 ble jeg gravid, så kanskje det er noe derJa stopper ved eggløsning også bruker jeg kun 1 tabl. Så er ingenting iforhold til hva som er anbefalt men det fant jeg ut ved eggløsning
Bedre med sent svar enn ingenBeklager, så etter at jeg hadde svart at det var noen dager siden du spurte Det skal sies at begge gangene jeg bruke Q10 ble jeg gravid, så kanskje det er noe der
Gikk det bra?
Det er santBedre med sent svar enn ingen
Er bare 4 dpo enda Så vet ikke
Hvor mye tok du av det når du brukte det ?