Pyton på jobb?

mamma_til_to

Blir kjent med forumet
Uff, jeg må bare få sagt det. Det er rett og slett pyton å gå på jobb! Jeg liker så godt jobben min til vanlig, men jeg er så kvalm og dårlig. Føler jeg henger over tastaturet! Jeg vil ikke at de skal vite noe før jeg er 3 mnd på vei, så jeg gjør alt for å skjule det og være blid og fornøyd. Men merker jo at blid og fornøyd er noe vanskelig å finne, når det er full rulle med tidsfrister og mye arbeid. Synes det er så vanskelig å klare å gjøre alt jeg gjør til vanlig og være blid og smilende. Nesten så jeg er fristet til å si det til sjefen og de andre, så de skjønner hva det er. Ikke vil jeg sykemelde meg heller, for da skjønner de det med en gang. *Sukk* Noen som har det på samme måte, som har et godt råd?

Fikk sykemelding idag,er totalt sengeliggende,spyr hele tiden..Skikkelig sliten allerede og det har kun pågådd i 2 dager[&o]
Blir kanskje ikke så enkelt å skjule det i 2 mnd til om det fortsetter slik.

Her funker ingenting,må spise i senga og så sove litt for å holde maten nede[:'(]

jeg har vært dårlig i 3 dager men i dag tok jeg meg fri i og med jeg ikke har sove på ett par dager men etter at jeg har sove i dag og slappa totalt av så føler jeg meg faktisk mye bedre[:D]håper det vedvarer[&:][:)]  så synst fryktelig synd i dei som er dårlig i 3 mnd!synst det var gale nok å være dårlig i 3 dager...så gooood bedring[:)][:)]

vært sykmeldt i to uker jeg, og sykmeldt neste uke også. Kaster opp veldig mye så ingen vits prøve jobbe en gang :p synes du bør prioritere deg selv og spira nå og slappe av om du trenger det , ikke henge deg opp i 12 uker om du må gå sliten :( Jeg gjorde det samme sist , jobbet hele tiden. Mistet da etter uke 12.
Jeg er 9 uker nå så håper det går over her snart [:D]

Du kan jo si det til sjefen din da, han har jo ikke noe med å fortelle det videre. [;)]

alle vet det på min jobb. har vært veldig uopplagt, sliten og kvalm hele tiden og kasta litt opp av og til, så greit med medfølelse fra de andre. jeg jobber i bhg, greit å være i fin form da, noe jeg ikke er[:'(] og jeg har nok kortere lunte..

jeg hadde omgangsjuke sist uke og har vært trøtt denne uka, men jeg har skyldt på ettervirkninger jeg da [:)]

Ja, jeg bør nok si det om det vedvarer. Har hjulpet med langhelg nå. Er kvalm nå også, men en anelse bedre. Virker som jeg blir mer kvalm når jeg stresser. Er med litt bedre mot enn før helgen, men hvis det blir likt igjen når jeg starter opp igjen, får jeg bare si det. Men kjenner jeg gruer meg. Han er til vanlig en veldig grei sjef, men når det gjelder sykemeldinger er det ikke fullt så bra. Jaja, det ordner seg nok.

Takk for råd! :)

Back
Topp