Pyton natt

camika

Forumet er livet
I går kveld hadde jeg besøk av ei venninne, og vi klarte å drikke uante mengder kaffe...så det endte som det måtte gjøre, at jeg ikke fikk sove.[&:]

Når kl var 1 og jeg enda ikke sov, så våkna Gaute. Han bare gråt og gråt g ingenting nytta. Han duppa litt innimellom, men etter 5 min var han våken igjen[&o]

Kl 03.30 tok jeg han inn i senga vår, og sambo gikk på sofaen for å få sove litt. Gaute ville ikke roe seg, våkna innimellom og gråt. Han var rød i hele fjeset av utslett, og klødde som en gal[:(] Til slutt fikk vi sove litt, men kl 0600 var det på an igjen... 0630 gav jeg opp å få han til å holde seg i senga, så da stod vi opp.

Nå er Gaute i storform, jeg skjønner ikke hvordan han klarer det. Selv er jeg trøtt som bare juling[8|] Kl 9 skal jeg vekke sambo så får jeg sove litt mere[:)]

Jeg skjønner bare ikkehvorfor han har fått et eksemutbrudd nå. Såvid jeg vet så har han ikke fått i seg egg, så det kan det ikke være. Ikke lett å bli klok på disse små[8|]

Oi - det hørtes ut som en slitsom natt ja! Og stakkars Gaute, som klør sånn, det er jo ikke godt i det hele tatt å klø! Håper utslettet hans går fort over![:)]

Og håper du sover nå![;)]

ORIGINAL: Glad70

Oi - det hørtes ut som en slitsom natt ja! Og stakkars Gaute, som klør sånn, det er jo ikke godt i det hele tatt å klø! Håper utslettet hans går fort over![:)]

Og håper du sover nå![;)]

Gaute sovna i vogna inne i stua kl 9, så jeg var bare å vekte sambo og jaga han på sofaen så jeg fikk sove ordentlig i senga[:)]
Jeg sov til 11.30, og da dro vi med et vennepar på kafè. Etter det har det vært full rulle med besøk. Nå er Gaute i seng, og jeg kjenner at trøtten begynner å sige på igjen[:-]

Det kommer nok til å bli tidlig kveld i kveld[:)]

Gaute har enda endel utslett i ansiktet, men det er ikke så ille som det var i natt. Jeg krysser fingrene og håper at han får sove godt..

ORIGINAL: Ihne

Håper det går bedre inatt.[:)]

signerer.. uff for ei stri natt du må ha hatt ja[&:]

ORIGINAL: pupple

Håper det går bedre inatt.[:)]

signerer.. uff for ei stri natt du må ha hatt ja[&:]

signere den..

va ingen lett natt hær heller, oliver knødde å tulla helt til 4, så æ va helt skutt i mårres... satse på det går bedre i natt, både får dæ å mæ camika [;)]

gikk d greit i natt???

I natt gikk det fint! Han var våken en gang, men han la seg ned igjen med en gang[:)]

Han sov til kl 7 i tillegg, så i dag er vi fornøyd[:D]

BLS hvordan var natta hos dere?

han sov som en stein i natt å det jor mora åsså [;)] oliver va masse tima ute i går me pappan sin så han va kjempe trøtt da han la sæ, har sikkert litt med det åsså å jøre..

ORIGINAL: bls

han sov som en stein i natt å det jor mora åsså [;)] oliver va masse tima ute i går me pappan sin så han va kjempe trøtt da han la sæ, har sikkert litt med det åsså å jøre..

Hvis du sov godt inatt, så kan det tyde på at fødselen nærmer seg!!!!![:D][8D][;)]
Jeg sov som en stein de to siste nettene før Henrik kom. Tenkte ikke noe over det da, men det var kroppen som gjorde seg klar[:)]

blæh [:'(] du måkke si sånnt, æ trur jo på dæ vettu...
da skulle fødseln starta i forje uka, da sov æ 3 daga på rad som en stein... [8D]

Back
Topp