pysjamas

lillemolla

Gift med forumet
huff.syns det er så vanskelig å finne pysj til gutter i str 80-86 UTEN sånne ben på eller en haug med knapper[&:]. de vanlige pysjene starter i str 86/92 og det blir jo veldig stort igjen.noen som har noen tips??.lindex.kappahl,cubus har jeg vært på og der er det ingenting i hans størelse.det går i str74/80 som nå begynner å bli lite og så har de 86/92 som er DIGERT...

har du prøvd hm?

hm har dem en del uten ben, jeg har noen til lille gull, menjeg vil jo helst ha med ben da! [:D]

en venninde av meg kjøpte pysjamaser på coop faktisk..det er sånne med glidelås og både med og uten føtter..[:)] håper du finner![:)]

ja,jeg fant 2 deilige pysjer på kappahl uten ben og med glidelås i størrelse 74/80 i høst.de har vært superbra men neste størrelse er 86/92.[&:].er ikke noe som heter 80/86 visst nok.på h&m har jeg bare funnet sånne som du må knappe hele veien.det orker jeg ikke!!snuppen her har makk i rompa og sitter ikke stille.og de pysjene som er 2 delt er ofte sånn spidermann pysjer.suns han er litt for "liten" for sånne enda.

ORIGINAL: Liana sin mamma

en venninde av meg kjøpte pysjamaser på coop faktisk..det er sånne med glidelås og både med og uten føtter..[:)] håper du finner![:)]

hmmm.ska stikke innom coopen i morra.skal se etter festdrakt også.[:)]

Back
Topp