Pysj

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva slags pysjer har dere kjøpt?
Det mangler jeg å kjøpe..

Vurdere en ull/silke fra joha eller nøstebarn.
 
Skulle akkurat til å svare en fantastik pysk (som jeg sitter i nå) i strl XL fra cubus. Men du mente sikkert til babyen? :-D til babyen har jeg bare i bomull så langt, fra H&M. Tenkte jeg skulle se ann temperaturen i sommer og ungen (halvt nordlending :p ) før jeg kjøper noe mer :)
 
Tror eg skal kjøpe litt forskjellig :) kansje noen i ull/silke og så blir det nok en del i bomull :)
 
Har noen tynne bomullspysjer som er greie. De i ull og silke er også tynne og gode. Har bare pysjer etter mini, gidd ikke kjøpe noe før vi ser behovet etter temperaturen
 
Har kjøpt noen i økologisk bomull og noen i bambus, de er så myke og deilige.
 
Har flest i bomull og noen i bambus:)
 
Tror ikke jeg hadde kjøpt mer enn en eller to, men har arvet tøy og der var det en haug med pysjer og, flere i ull:) også har kommende storesøster kjøpt mikkepysj fra hm som vi sikkert kommer til å bruke mest:)
 
Har kjøpt noen i bomull, både heldress og todelt. Husker fra storesøster at det var litt tungvint med heldress da ho bæsja flere ganger om natta første tiden. Har også ikke kjøpt noe ull da storesøster reagerer på ull. Se om lillebror tåler det etterhvert
 
Hva slags pysjer har dere kjøpt?
Det mangler jeg å kjøpe..

Vurdere en ull/silke fra joha eller nøstebarn.
Hadde en veldig varm baby, som likte best de fra HM med korte ermer og ben gjerne i romslig størrelse. Kunne nesten aldri sove i de med "føtter på". Noen vil ha ull andre bomull. Anbefaler deg å ikke kjøpe mange før fødsel så du kan teste ut litt selv.
 
Har kjøpt noen i bomull, både heldress og todelt. Husker fra storesøster at det var litt tungvint med heldress da ho bæsja flere ganger om natta første tiden. Har også ikke kjøpt noe ull da storesøster reagerer på ull. Se om lillebror tåler det etterhvert
Det husker jeg var skikkelig pes med å ta av heldress pysj på natten for å skifte. Var så digg da vesla ble stor nok til å kunne bruke todelt. Har du funnet noe sted de selger todelt i strl 56?
 
Jeg foretrekker helt klart nøstebarn siden de er varmeregulerende. Jeg tror faktisk vi har en i hver størrelse ril nesten 2 år. Kanskje jeg skal sjekke hva jeg har først.

Åh, jeg er lei av dette klesstyret.
 
Har noen fra før, vanlig bomull. Har bestilt en varm sommer så body er nok det som blir brukt.

Eller, må se det an vi har varmepumpe på soverommet
 
Har vel bare en i minste størrelse(44) og 2-3 i str 50 som er i bomull og en i Janus tipsy ull. Lurte på å sy en i ull i aller minste størrelse, men kanskje litt dumt hvis lillebror ikke trenger den størrelsen likevel.
 
Har bare i bomull enn så lenge og venter til jeg får sett hva temp. blir i sommer før jeg evt kjøper fra nøstebarn:)
 
Har jeg ikke tenkt på. Må sjekke kassa med arveklær, men kan ikke huske jeg så noen pysj der. Jaja, er vel bare å ha på noe slags mykt og vidt om natta i et stoff som puster, regner med den overlever selv om det ikke står pysj på lappen.
 
Back
Topp