Pysj

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hvor mange pyser trenger man i nyfødt størrelse?
Jeg har en i ull fra Nøstebarn i størrelse 56 og to fra Polar & pyren i str 50/56.

Ellers har jeg i str 62 og 68 fra Nøstebarn og en i 62 fra Lilleba.

Kommer an på ungen vel. Om det er en gulpe baby, og en som "bommer" på bleien. Hvor stor osv. Med vår første behøvde vi ikke så mange men måtte bynne på str 40 , men hun gulpet aldri eller gjorde på seg. Så hadde bare noen få i hver str og vasket opp ved behov.

Pysj har vi ALLTID hatt for lite av føler jeg :b Vi har det fortsatt.. Vi hadde sånn typ fire i de minste str sist og tenkte at det skulle holde, for vi antok at vi kom til å sette på en vaskemaskin hver dag. Menne, på de verste kveldene kunne han gulpe ned to pysj før vi i det hele tatt fikk lagt ham i vogga :b Så vi var ute å kjøpte flere ganske kjapt! Som det blir sagt over her, se an baby! Men et par til ville jeg kjøpt, om jeg var deg :)

Enig, det blir aldri nok pysjer. Hehe. I størrelse 56 tror jeg vi kun har 6 stk. Men tror nok ikke det blir nok. Hehe

Hvor kjøper dere? Vil gjerne ha med føtter og uten glorete mønster/trykk.

Kom på at jeg hadd to til i str 50/56. Så da har jeg fem.

Jeg hat mista litt oversikten over hvor mye klær vi har nå, har fått så mye gaver i det siste, og så arva vi fem poser med klær fra str. 50-68.
Tenker ikke å kjøpe noe mer før ungen er født. Tenker også at det går ann at hun sover med body og bukse hvis vi ikke har nok pysjer.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjøper stort sett barneklær på Cubus, HM og Kappahl.. Cubus sine er enkle, med eller uten fot, og kjemisk fritt for Hello Kitty, Minni Mus og Ole Brumm (som gjerne HM sine er prega av).. Eller har vi en del pysj fra Name it fra sist. Og så har jeg spandert på meg en svindyr fra Lilleba ;)

Har selv liggende 5 pysjer i 50-56 fra storebror, men han gulpet aldri og var lang ved fødsel. Så får vel muligens kjøpe noen til, evt se det ann når hun kommer.
Får gjøre som andre foreslår la henne ligge i body og strømpebukse fram til vi får handlet. Hadde jo tenkt å pakke (burritopakke) henne inn i helseteppe og gulpelaken den første tiden allikevel.

Back
Topp