Pysj til babyen

Jeg tenkte i utgangspunktet å gjøre det, en i 50 og en i 56, men litt usikker :-)

Ja, jeg har tatt med en, tenkte det ikke tok så stor plass uansett :) men er nok ikke noe man må ha med :)

Jeg har pakket ned en :)

Ja. Har pakket med 2. Syns det er så koselig å kunne ha henne i egne klær :)

Har pakket med én. Det holdt sist. Blir den skitten så går det jo bra med sykehusklær også :)

Pakket ned 3 og planlegger reise hjem etter 6 timer evt kun bli en natt, tatt med all for mye tøy :facepalm: vi kunne blitt der hvertfall 1 uke :shy::hilarious:

Tok med en, men endte med at hun kun brukte (egne) bodyer. Det var så varmt på sykehuset at det holdt i massevis i tillegg til dyne og evt pledd. Vi hadde tom vinduet åpent

Har tatt med alt vi har i str 50, er ikke så mye uansett og dit vi skal har de ikke klær til babyene!

Har nettopp fått vasket noen babyklær, så gjenstår bare å putte de oppi bagen :)

har dere pakket dette i fødebagen? Jeg har ikke gjort det
Nei det har jeg glemt! Syntes det var koselig sist gang at man tok kveldsstell og morgenstell fra starten av :) like som at lyset i rommet var på dagtid og på kvelden slukket vi ned litt for å vise at det var natta :)

Pysj får han når vi kommer hjem:happy: jeg synes personlig det er helt greit med sykehusklær. Finnes alltid rene og de er så enkel av og på. Da blir det også litt ekstra stas å kle på egne klær når vi drar hjem:)

Tror faktisk det har havnet en pysj neddi fødebaggen :p
Med forrigemann så hadde jeg ikke med noe n andre klær enn hjemreisesettet, brukte bare bodyene fra sykehuset.
Stor sannsynlighet for at han får på pysjen bare for å ta bilde av han, for så å ta den av igjen :laughing002

Jeg har pakket med to stk :) syns det er koselig å endelig få bruke klærene.

Har ikke pakket fødebagen ennå men tar ikke med meg pysj :-) Har ikke pleid å begynne med det før de er rundt 2-3 mnd heller med de andre for har de sovet så har de bare fått sove i body og strømpebukse :-)

Back
Topp