Pysj nøstebarn

puusen

Forumet er livet
dere som har hatt til nyfødt,som har vært ca 3500-4000gram, hvilken str brukte dere?
usikker på hva jeg skal velge. vil ikke at hun skal svømme heller.

lurer på om jeg skal ta 56, eneste er at den er bare i hvit... kunne tenkt meg i brun men... kan ikke få alt[8D]

Nyfødtklærne til Nøstebarn er litt store, men en pysj kan jo godt være litt stor uten at det gjør noenting.. [:)]

ORIGINAL: rodstilk

Nyfødtklærne til Nøstebarn er litt store, men en pysj kan jo godt være litt stor uten at det gjør noenting.. [:)]

så 56 holder et par tre mnd'er tror du?
maser og græver...

Vi hadde pysj til småen i str. 68 fra han var nyfødt[:D] Han var bare 49 cm når han var født, men med sokker uttapå var det null problem[:)]

Dei er så dyre, så JEG villa ikke kjøpt i minste str[;)]

ORIGINAL: puusen

maser og græver...

JEG hadde nok gått for 62 tror jeg.. Det er ikke noe problem om pysjen er litt stor.. og plutselig får du en større baby enn du hadde planlagt også[:D]

ORIGINAL: puusen

maser og græver...

Ja, det tror jeg nok. [:)] Jeg målte en sparkebukse fra Nøstebarn i str. 56 med en vanlig sparkebukse i 56, og den var i hvert fall 5 cm lengre..

Snuppa her var 3080 og 49 cm og brukte 50 lenge.
Vi er gått over til 62 for ikke så lenge siden, hun var 64 cm for en mnd siden.

Kjøpte en body som jeg tenke å ha på hjem fra sykehuset, str 50, Janus ull.
Den passer perfekt NÅ for første gang.. Er ikke noe serlig med armer brettet opp 5 ganger og
knappene i skrittet nede på leggen heller da [:)]

Så jeg hadde gått for max str 56 [:)]

Back
Topp