Pysj-gutten sin det!

Starbucks_

Forelsket i forumet
Jeg begynner på jobb kl 8 om morgenene så vi står da opp rundt 0630. I dette tidsrommet er det lagt av ca 20 min til krangling.. Haha.. Neida, men en "somle/vil ikke/trøtt"-buffer [8D]
Men i morges fløy de 20 minuttene unna i en fei! Hvorfor? Ungen ville ha på seg pysj i barnehagen. Og det gjorde han. Og det elska han. Såeh.. Nå har jeg gjort en fin brøler Vi diskuterte i over en halvtime og kom for seint. Jeg hadde ikke tid til mer!

Herlig!

når jeg har tidligvakt så dusjer guttungen på kvelden og blir ikledd rent ullundertøy og er klar for å ta på ytterklær og gå ut døra med ei brødskive i handa med en gang han er vekket (vi må gå ut døra 6:15).

kanskje det er en ide?

ORIGINAL: Mrs Lutz

når jeg har tidligvakt så dusjer guttungen på kvelden og blir ikledd rent ullundertøy og er klar for å ta på ytterklær og gå ut døra med ei brødskive i handa med en gang han er vekket (vi må gå ut døra 6:15).

kanskje det er en ide?

Næh..  Jeg liker ikke at han skal ha på det samme som han sover i. Ikke at han skal spise mens han går heller.. Spiser frokost rolig hjemme [:)]

Hadde ikke likt selv å bare gått rett i gangen og kledd på meg yttertøy med en gang jeg hadde våkna og stått opp.

Back
Topp