Pyridoksin

Skye

Betatt av forumet
Hei hei. Er helt ny her inne, så får vel starte med en kort presentasjon[emoji1].
Jeg har termin 4. Juni og venter nr 4 så dette er ikke nytt for meg[emoji5] Men nytt for meg er den enorme kvalmen og brekningene jeg opplever. Jeg har aldri vært plaget av kvalme og brekninger i mine tidligere svangerskap, så dette er grusomt. Jeg fikk anbefalt av legen og kjøpe pyridoksin tabletter som er vitamin B6, det skal visstnok hjelpe.
Det jeg lurer på er om noen andre har erfaring med disse tabletten? Er det håp for lindring av kvalmen og brekningene[emoji30]

Gratulerer :Heartred og velkommen!
Har dessverre ikke erfaring med Pyridoksin.. Håper det gir seg snart!!

Gratulerer med lille i magen, og hjertelig velkommen til juniklubben :)
Jeg fikk kun anbefalt postafen så ingen erfaring med den ;)

Hva har du fått fra før? Gutter, jenter, eller begge deler?

Gratulerer med lille i magen, og hjertelig velkommen til juniklubben :)
Jeg fikk kun anbefalt postafen så ingen erfaring med den ;)

Hva har du fått fra før? Gutter, jenter, eller begge deler?

Takk. Ja jeg prøvde postafen først, men blir så himla trøtt av det og det fungerte ikke. Så da anbefalte legen pyridoksin. Jeg får ha troa på at det funker.

Jeg har tre gutter fra før[emoji170][emoji170][emoji170]

Jeg har tatt pyridoksin litt av og på men vet ikke hvor mye det har hjulpet.. Men forskning viser god effekt, og det har ingen bivirkninger, så kjør på. Kan visst ta en uke før effekten kommer. Postafen ble jeg helt zombi og fikk kjenpehodepine av, så stoppa etter to dager.

I dag fant jeg fram sea-band igjen, og er ganske sikker på at det hadde effekt. Etter noen minutter var jeg mindre kvalm resten av dagen (har det på meg fortsatt). Du får kjøpt de på apoteket, viktig å sette på riktig sted.

Ellers kan jeg ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til! Jeg var kvalm helt til en uke før termin sist. Håper vi slipper det nå både du og jeg.

❤️ God bedring!

Takk. Ja jeg prøvde postafen først, men blir så himla trøtt av det og det fungerte ikke. Så da anbefalte legen pyridoksin. Jeg får ha troa på at det funker.

Jeg har tre gutter fra før[emoji170][emoji170][emoji170]
Oioioi, kanskje jente på vei denne gangen da, siden det er første gangen med kvalme :p:p Jeg har hatt god effekt med sea bands! Men jeg håper det gir seg snart for deg, du er vel omtrent 12 uker? Sender masse god bedringsklem

Jeg har tatt pyridoksin litt av og på men vet ikke hvor mye det har hjulpet.. Men forskning viser god effekt, og det har ingen bivirkninger, så kjør på. Kan visst ta en uke før effekten kommer. Postafen ble jeg helt zombi og fikk kjenpehodepine av, så stoppa etter to dager.

I dag fant jeg fram sea-band igjen, og er ganske sikker på at det hadde effekt. Etter noen minutter var jeg mindre kvalm resten av dagen (har det på meg fortsatt). Du får kjøpt de på apoteket, viktig å sette på riktig sted.

Ellers kan jeg ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til! Jeg var kvalm helt til en uke før termin sist. Håper vi slipper det nå både du og jeg.

[emoji173]️ God bedring!

Har tatt tre tabletter så langt og fornemmer en følelse av mindre kvalme. Håper dette funker altså[emoji28].

Jeg prøvde seabands for noen uker siden, uten hell. Måtte gi dem opp etter noen dager også da jeg fikk utslett rundt armleddene[emoji30]

Får virkelig håpe vi ikke vil være kvalm frem til termin, det må ha vært helt forferdelig. Jeg synes så synd på meg selv og jeg har «bare» vært kvalm i 6 uker[emoji38]

Oioioi, kanskje jente på vei denne gangen da, siden det er første gangen med kvalme :p:p Jeg har hatt god effekt med sea bands! Men jeg håper det gir seg snart for deg, du er vel omtrent 12 uker? Sender masse god bedringsklem

Ja, vi får se om det er ei lita prinsesse som lager så mye kvalme for mammaen sin Har egentlig ikke en følelse av det. Jeg er liksom så vant til å være guttemamma[emoji7] Men ei lillesøster er kjært velkommen altså[emoji5]

Jeg er 12 uker snart ja, så håper det er i ferd med å snu snart. Gleder meg til å kunne nyte svangerskapet[emoji7]

Det var derfor jeg spurte :p :p

Alt var anderledes når jeg plutselig skulle ha gutt :D

Ja, vi får se om det er ei lita prinsesse som lager så mye kvalme for mammaen sin Har egentlig ikke en følelse av det. Jeg er liksom så vant til å være guttemamma[emoji7] Men ei lillesøster er kjært velkommen altså[emoji5]

Jeg er 12 uker snart ja, så håper det er i ferd med å snu snart. Gleder meg til å kunne nyte svangerskapet[emoji7]
Jeg ser den <3 alt er vel velkomment uansett, men det skal bli spennede å se etterhvert hva det blir :D

God bedring så lenge! Snart snur det :D <3

Back
Topp