Pynting til jul

mammaidesember

Glad i forumet
Når kan man tidligst begynne å sette opp julepynt? Julelys i vinduene osv? Har termin tidlig i desember, regner med at jeg får andre ting å tenke på når babyen er her og nå har jeg såå mye tid at jeg blir gæren!

Første søndag i advent! Selv om jeg har lyst til å begynne nå!! :P

Om fødselen lar vente på seg, så kan det kanskje hjelpe å styre og stelle med julepynt? ;) Kan ikke mannen din hjelpe deg?

Det bestemmer man jo egentlig selv. :) Personlig gjør jeg det 1 advent. :)

jeg gjør det til første advent. men enn så lenge det er litt spessielt for deg kan jo du gjøre det litt før og bare la være og tenne det =)

Tar frem advents stjerna og div lys til 1.advent.. Resten pyntes noen dager før julaften :)

Vi setter opp all pynt utenom juletreet første søndag i advent :P

Jeg har også termin tidlig i desember, og går ut i perm fra neste uke. For å tyvstarte litt, så skal jeg begynne på julebaksten nå når jeg går ut i perm, for det er nok vanskelig å gjøre med baby. Julepyntingen derimot venter jeg med til første søndag i advent, og har advart mannen om at jo lenger jeg går over termin, jo mer julepynta blir hjemmet. Noe må jeg ha å gjøre på mens jeg venter :p

Jeg pleier å gjøre det til første advent, men jeg også vurderer å tyvstarte litt pga termin 04.12:)

Pynter alltid siste helgen i november, men skulle gjerne begynt i oktober når marsipangrisen inntar butikken. ;)

Første søndag i advent er vanlig hos oss:)

1. Advent... I fjor hadde vi faktisk opp juletreet 1. Desember :p sikkert galskap men det var så koselig! Hadde skikkelig julestemning... Men det røyk ut rett over julaften hehe. I år blir det er par dager før julaften.

Back
Topp