Pynting til dåp/navnefest

Minnelli

Juni12's gledesspreder
VIP
Vi skal ha navnefest lørdag om 2 uker. Jeg er ekstremt lite kreativ når det gjelder å pynte bord og lignende. 

Har dere som allerede har hatt dåp eller navnefest lyst til å legge ut noen bilder av hvordan dere pyntet?  Jeg trenger sårt litt inspirasjon!! 

Det jeg lagde var lysene.. Hvite kubbelys med bilde av gutten min på :)

Så fint du hadde pyntet Liljay! :) Stilig med navnet på veggen og greier!! :)

Ja, jeg så tråden din Gollemor. Det var den som inspirerte meg til å lage denne tråden ;) Nøyaktig slike fine bilder jeg ønsker å se! Jeg har heller ikke tenkte til å bruke så enormt mye penger på å pynte.

Minnelli skrev:
Så fint du hadde pyntet Liljay! :) Stilig med navnet på veggen og greier!! :)

Ja, jeg så tråden din Gollemor. Det var den som inspirerte meg til å lage denne tråden ;) Nøyaktig slike fine bilder jeg ønsker å se! Jeg har heller ikke tenkte til å bruke så enormt mye penger på å pynte.

Takk, det var veldig stilig. Tror det var utskåret i isopor :)

Kan legge ut bilder etter morgendagen er omme:) Har ikke brukt mye penger på pynt, ble ganske fint likevel syns jeg:)

Jubbu85 skrev:
Kan legge ut bilder etter morgendagen er omme:) Har ikke brukt mye penger på pynt, ble ganske fint likevel syns jeg:)

Ja, gjør det! Gleder meg til å se :) Håper dere får en fin dag!

Minnelli skrev:

DinaF skrev:
http://diinamoor.blogg.no/1348473282_dp_gjennomfrt.html

=)

Veldig fint bord DinaF! :) Skikkelig rosa og søtt ;) Noe slik jeg kunne tenkt meg, Hvor har du kjøpt den løperen? Jeg har lett etter slik, men finner ingen butikker som har...

På en bokhandel. Sjekka panduro? Rosa du trenger?

DinaF skrev:

Minnelli skrev:

DinaF skrev:
http://diinamoor.blogg.no/1348473282_dp_gjennomfrt.html

=)

Veldig fint bord DinaF! :) Skikkelig rosa og søtt ;) Noe slik jeg kunne tenkt meg, Hvor har du kjøpt den løperen? Jeg har lett etter slik, men finner ingen butikker som har...

På en bokhandel. Sjekka panduro? Rosa du trenger?

Nei, på Panduro har jeg faktisk ikke tenkt over å se. Det skal jeg gjøre! :) Ja, skal ha rosa :)

Back
Topp