Pynting av bord til dåp ??!!

Blue Dome

Elsker forumet
Noen som vil komme med bilder og forslag ??!!
Skal ha dåp i november, og er ute etter noe litt utenom det vanlig. Noe sprekt noe og noe fint.. overøs meg med den fantastiske kreativiteten deres, damer !!!

PS! Farger ; Lime !!

Jeg skal pynte hvite kubbelys med blå smykkeperler i ulike fasonger, og ulike blå/hvite bånd, muligens også stryke på bilder. Har tre like blomsterkrukker som ser ut som dukkevogner, som skal brukes til blomsteroppsatser med hvite roser og grønne blader/strå i. Og så blir det vel noen fine servietter, har ikke sett på det enda. Liker det enkelt, så blir ikke så mye mer pynt enn det tror jeg. Skal ha dåpen på en lokal restaurant som er sesongåpen, så det er mye "pynt" i selve lokalet. Og så blir det vel noen fine bordkort da, men vet ikke hva jeg vil ha der heller enda...

Gjorde det veldig enkelt denne gangen også vi.. Men ble veldig forøyd med resultatet selv[:)]
Ble limegrønn og blå pynt

Invitasjona ska vi væl ha bilde av Ingrid Elena

Bordkort : fotavtrykke hennes me navne t den som ska sitt dær å dato..

Serviettan vi ska ha (æ e utdanna agronom å samboern min e oppvokst på gård..)

Lys : en av d to typan hær..

Ellers ska vi sikkert ha nå pynt på borde [:D]
hjerta eller steina ;) hehe

masse fint på nille

Har kjøpt sånn 5 meterspakka med velour (hvit)på jysk som vi skal ha til duk ( var på tilbud i beg. av sept. til 50 kr. )Så har 15 m.
-Lyseblå løper midt på bordet langs hele ( huske ikke hva det heter)
-Lyseblå telys i blanke plastkopper som skal stå i blanke glassbeholdere som er like store som te-lys ( jepp, knotete forklaring..) disse skal mest sannsynlig stå på små speil.
-3 oppsatser i sånne keramikksko han fikk når han ble født. (vet enda ikke om æ skal lage de selv eller sette de på anbud)
-To forskjellige servitter som skal brettes sammen
-Mørkeblå bordkort i papir klippet som en vugge der æ har skrevet navnet til gjesten med gullglitterlim, fester disse i glasset med en lyseblå liten treklype.
-vaser med en enkel blomst i ( skal låne 15 ikeavaser hos en vennine)

Tenkte å ha
*hvit duk med enten lyse blå eller sølv sånn tråd løper over
*sølv fat med lyse blå lys og hvite steiner eller sand
*regner med at det blir hvite roser

ORIGINAL: Ecinnaj

KULT !!! [:D]

ORIGINAL: Chattèm

ORIGINAL: Ecinnaj

KULT !!! [:D]

Takk :D
dæm hadd sånne i grønt å :):)
æ ælske grønt men har æ kjøpt d har væll faren å resten av slekta satt sæ på bakbeina :P
får vent t æ får gutt [;)]

Back
Topp