Pyntet til?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Har dere begynt å pynte til jul? Kanskje dere er ferdig alt med å pynte? eller kanskje dere ikke har startet i det hele tatt? [8D] [:D]

Jeg pyntet litt idag etter jobb, eller byttet til julegardiner, satt opp advents stakene og satt opp de nissene L.I handlet på
butikken idag [:D] hehe ... Resten av pyntingen tar jeg til neste helg, tenker jeg [;)]

Skal gjøre litt på søndag. [:D]

pynter alltid første helgen i desember [:)] syns det er sååå fint med alt det røde, og masse nisser og diverse.. blir ikke såå koselig i år siden leiligheten er super liten og ikke nooooooen plass å sette en nisse eller to [:(] så i år blir det sikkert bare røde gardiner og noen lys.....[&o]

jeg og ungene begynte så smått i dag. Julegardiner fikk jeg opp forrige helg. skal bruke neste uke til en del pynting og den siste vasken som står igjen. Er ferdig med all julebaking nå, å alle gaver er kommer i hus, venter på den siste i posten som er til pappan fra ungene[;)]

Vi har hengt opp stjerna og satt frem julestaken[:)]

Nei det er for tidlig enda.
Blir så fort leeeeeeeeeeeei juletinga.

Ha satt opp to adventstaker da. Så skal jeg kjøpe stjerne William kan ha i vinduet sitt.
Resten får vente til midten av desember.

Jeg skulle finne frem advent og julegreier i dag, men mye av det har bitt borte under flytting.
Skit, for jeg digget adventsstjerna vår. Kjøpte den på Nille da jeg var gravid med snuppa, og jeg håper de har den samme fortsatt.
Jeg skal uansett ut og kjøpe lilla gardiner imorgen (har limegrønne nå, og det er ikke spesielt julete). Det blir nok litt annet stæsj også tenker jeg.
Skal prøve å få litt julestemning etterhvert, men akkurat nå har jeg ikke tid. [:D]

eneste som er fremme her, er adventslys... og de er ikke engang lilla[8D] niks! ikke jul i huset før etter bursdagen ihvertfal! blir nok enda noen uker...

Back
Topp