Pyntet bord

trigger2

Flørter med forumet
Noen som har bilde av ett pyntet bord å legge ut? Trenger litt inspirasjon til nyttårs bord[:)]

Har ikke bilde, men jeg pleier å dekke med hvit duk og diverse pynteting i sølv farge. og hvite lys på bordet. Er og fint å strø sølv stjerner bortover duken til pynt eller legge no pent stoff litt rotete midt på om du skjønner [:D]

bruker du papirduk eller??  får ikkje tak i vanlig du til bordet mitt eg for det er firkana.. noen tips??

Jeg har en stor hvit lin duk. Koster litt, men kan kokes og er like fin etter mange vask. Angrer ikke på det kjøpet. Har et ekstra langt bord jeg da.

ORIGINAL: baby i magen2

bruker du papirduk eller??  får ikkje tak i vanlig du til bordet mitt eg for det er firkana.. noen tips??

har fint stoff på jysk til 50 kr for 5 m i mange farge[:)]

ORIGINAL: Pinky84

ORIGINAL: baby i magen2

har fint stoff på jysk til 50 kr for 5 m i mange farge[:)]

det var ikkje dumt, får huske å se der neste gang eg er i nærheten av en jysk butikk, har ikkje det her..

Hva med "løper på rull" eller liknende som du kan legge i striper, kryss og tvers, alt etter ønske og behov...

Kanskje du finner noen tips her [:)] ;

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15118303&mpage=1&key=pyntede%2cbord�

Back
Topp