Pynter du til advent?

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Jeg pynter aldrig med lilla pynt, jeg pynter med rødt, hvit og sølv julepynt[:D][8D] hehe..
Den 1 desember[:)]
Mange som syns det er litt vell tidlig med julepynt den 1 des, men jeg syns det er så koselig med julepynten og vil ha det så lenge som mulig[:D]

Hva gjør dere?

Jeg pynter med lilla lys og duker, og så tar jeg fram nissene[:)] De får ikke stå lengre enn til 1. januar her i huset, så om vi skal ha noe glede av dem, må vi ta de fram til advent[;)] Så blir det røde duker og lys når det nermer seg litt mer[:)] Gleder meg til helgen!!! Må bare finne den perfekte adventsstjerna...

Jeg synter med lilla og sølv jeg, og det har jeg hele jula og...har tidligere synta med rødt, men er litt lei den fargen egentlig[8D]

Ja, jeg pynter til advent[:D]
Henger opp julegardiner, advents stjerna, julekulelysene mine i vinduet,
advents staken i vinduet og advents lysestaken på bordet.
Nissene og juledukene havner opp nermere jul [:D]

Har ikke pleid å pynte så mye i hvertfall[8D]

Har lilla lys, altså de 4 adventslysene. Tar frem den røde julepynten samtidig. Men har en lilla løper på stuebordet[;)] Skal begynne å pynte i helgen[:D]

Klarer ikke å pynte så mye med rødt......vet ikke helt hvorfor ..men.. godt advent (vente tiden) er lilla! for det kan jeg klare å putte inn litt her & der! [;)]

ORIGINAL: [Mon|]

Vi har rødt julehus fra 1.søndag i advent :)

samme her[:)]

Ikke mer enn adventslysene ;) Resten er rød julepynt :) Fra 1. søndag i advent til 13. dag jul (6. januar, de hellige tre kongers dag) Viktig [8D]

Back
Topp