Pynter du med julepynten barna dine lager?

Ikke i bruk

Forumet er livet
I disse dager er det nok mange stolte små som har kommet hjem fra barnehage og skoler med pynt de har laget :D :D

Setter dere frem denne pynten? Eller pakkes den bare bort?
 
Ja, selvfølgelig pynter vi med den:happy119 Blir så glad for det ungene lager til oss:Heartred
 
Ja, selvsagt:)

Fikk en greier i høst som skulle være en duk med frukttrykk på, den bruker vi ikke, men det er bare fordi jeg ikke aner hvordan den skal brukes. Julepynten er greiere sånn sett :p
 
Det settes frem og det tas frem år etter år.
 
Ja! :love7 Første julepynten han har laget noen sinne. Selvfølgelig skal det vises frem! Ble så glad når jeg så at han hadde laget juletrepynt:Heartred
 
Skal sette den frem ja :) må bare reparere den først. Konglejuletreet var knekt når vi kom hjem.
 
Ja, vi har satt fram barnas julepynt.. også julepynt de har laget på juletreet.
Det betyr sykt mye for de. De har lagt ned mye jobb i det. Og for oss er det det som er jul..

«Perfekt juletre» kan vi ha når vi blir gamle og grå
 
Pynter med det aller meste vi. På trær, i vinduer og rundt omkring :) Er nå mye av sjarmen med jula syns jeg. Den hjemmelaga julepynten fra de.
 
Ja, det er den fineste pynten jeg har. ♥️
 
Hvert år :)
 
Ja. Jula handler mye om akkurat dét, familie og inkludering.
 
Såklart! Barnehagen er jo så flink til å lage fine ting i tillegg :D
 
Ja, med den største selvfølge.

Synes synd på de barna som opplever at foreldrene gjemmer vekk det de lager for å få «perfekte hjem» :(
 
Ja her er alt han har laget fremme, litt rundtomkring, og det er jo den aller fineste pyntet jeg har ❤️
 
Back
Topp