Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det vil si vi pynter på hytta... Jeg pynter ikke hjemme.. Vi er på fjellet hver påske, så der må vi pynte... Blir liksom litt mer stemning av det... Men må også innrømme at det er svigers som står for mesteparten... he he.... Vi deler hytta med de... :) :) :)
Ja tenk, vi deler hytte med svigers!!! (Det er faktisk så ille som det høres ut som noen ganger..., men stort sett veldig hyggelig he he he)
Har kjøpt inn en gul blomst alt og så blir det litt gulelys en kylling her og der... er vant med det fra jeg var liten, så litt kos. Men tar ikke helt av som om det skulle vært jul da [8D]
Er vi hjemme hadde jeg nok pyntet litt, men stort sett er vi ikke hjemme, og da gidder jeg heller ikke pynte... Med mindre mini kommer hjem med noe fra barnehagen. Da blir det selvsagt pyntet opp med [:)]
Vi reiser på hytta,så pynter litt der. Bare småting,som litt gule lys og noen påskekyllinger og selvfølgelig pynter vi med det snuppa lager i barnehagen [:)]