Pynter dere til påske?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Nei, blir bare å sette frem eventuell pynt barna har med hjem fra bhg.
Mamma derimot.. Der blir det full påske. Myyye påskepynt, gule duker/putetrekk i sofaen/gardiner/you name it :p

Litt.

Til palmehelga normalt sett. Litt kyllinger, noen bilder mamma har brodert til ungene, tror jeg har en duk også, litt gule lys. Og det ungene kommer hjem med fra bhg/skole oppgjennom årene, evt karse, og sår ingen karse så gjør vi det selv.

Jeg pynter litt. Har noen egg jeg henger på en trollhasselgrein i stuen, og en girlander med harer som får pryde speilet i gangen. Har også en og annen hare som jeg setter rundt om:happy:

Pynter ikke hjemme, siden vi skal bort

Nei, aldri gjort det tidligere.
Tenker at vi pynter litt nå som mini begynner å skjønne litt mer. Kanskje lage noe påskepynt sammen med henne som vi kan henge opp :)

Bittelitt. Påskeduk, litt hjemmelaget, noen påskeegg og falske påskeliljer :)

pynter litt. Har noen gule duker, gule lys og noen kyllinger.. I senere tid har vi fått litt påskepynt som ungene har laget også. Det henger vi opp/setter opp.

Gule lys, kyllinger i ulike størrelser og fasonger, og hengende påskeegg på treet i stuen :-) Påsken er så koselig!

Vi pynter litt. En bukett gule tulipaner og et par krukker påskeliljer gjør mye for påskestemningen hjemme. Og selvsagt påskepynten barna har laget :Heartpink

Back
Topp