Pynter dere til påske?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg kjøper alltid en chrysanthemum til påske og pynter med litt gule løpere. :) I fjor fikk vesla male på egg som vi la i et "rede" med litt fargerike fjær oppi. Kjempefint!

Pynter dere til påske?

Har ikke gjort det så lenge vi ikke har hatt barn, men kan nok hende det blir en forandring på det nå som vi er flere ;)

Blir litt, men lite :-P

Ja, men ikke med all verdens. Blir noen søte små kyllinger litt her og der og selvsagt den påskepynten lillegutt lager i barnehagen :)

Nei, har ikke plass til påskepynt i boden. Kanskje jeg begynner med det når vi flytter :)

Har ett par pynteting typisk fra KID... I år reiser vi bort i påska så spørs om vi gidder ta di frem da :P

Gule duker, tulipaner og har noen pyntegjenstander jeg setter fram :)

Ja, pynter med kyllinger, en gul løper, noen ting mini har laget i barnehage/skole.
Tar inn kvister/gåsunger som vi pynter med malte egg og noen egg som mormor har strikket - dette er den koseligste pynten synes jeg :)

Bytter ut kubbelysene til gule lys enest.. Blir vel litt mer når barnet blir større tenker jeg :)

Jeg har stortsett pleid å reise hjem til mamma og pappa når det er påske, og da orker jeg ikke pynte her i leiligheten. Men hvis vi skal være for oss selv en gang så kommer jeg til å pynte med gult :)

Back
Topp