Pynter dere til påske?

Oktober2020❤️

Flørter med forumet
Tenker da fullt opp med gule lys, påskekyllinger, duker, masse påske blomster osv?
Her har vi bare satt frem det barna har laget [:)]

Nei. Guttungen er på påskeferie hos mine foreldre og sambo kommer ikke hjem fra jobb før lørdag.. så gidder ikke pynte for meg selv..

Har aldri pyntet til påske etter jeg flyttet for meg selv, men det dukker jo opp en påske kylling eller to fra Bhg somstår fremme da:)men thats it ;)

ORIGINAL: Mitsukai

Har bare det Ravn Kenneth har "laget" i bhg og vunnet på basar :P

Du, mitsukai:

Dette har ikke noe med tråden å gjøre, men:
Står det RaCn Kenneht, eller RaVn Kenneth på den Lilypie greia de - som viser hvor gammel han er? Har lagt merke til det før, så lurte bare på om du viste det? [:)] ikke bli sur...

Jepps, gule lys, påske liljer, tulipaner i gult & lilla, gule duker og puselabber pynta med egg og fjær [;)] Har ett par påskekyllinger også [:)]
Er det påske så er det påske [:D][:D][:D]

Holder en gul "tråd" gjennom huset i påsketider.
Men ikke noe voldsomme greier, litt kyllinger, gule blomster og gule lys på spiseborde[:)]
Også et digert påskeegg på borde med masse godis oppi [8D][:D]

Nei, har ikke påskepynt og gidder heller ikke kjøpe [8D] Har litt som guttungen har laget i barnehagen eneste..
Ellers har jeg påskeliljer, tullipaner og krokuser på utsiden[:D]

ORIGINAL: t0mmelise

Jepps, gule lys, påske liljer, tulipaner i gult & lilla, gule duker og puselabber pynta med egg og fjær [;)] Har ett par påskekyllinger også [:)]
Er det påske så er det påske [:D][:D][:D]

Back
Topp