Pynter dere til påske?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Ja, gjør dere det? [:D]
Vist ja, hva pynter dere med? [:D] Bilder ?

japp. gule lys, duk, påskepynt fra barnehagen og egg [:)]

liker ikke den knæsjgule, så i år har jeg gått for lysegul [:D]

Nei. Det har blitt en slags tabu i vår familie. Min onkel brant inne påsken 83 og siden det har ingen av oss gjort det.

Nei, ikke i år tror jeg...
Pynter bare med gule lys, og noen få påskepynteting. Sånn to kyllinger, ett glasspåskeegg og en gul rund spisebrikke. Jo, også har jeg gule flytelys i to sånne boller.
[8D]

Nei får heller ta det neste år, da skjønner lillegutt litt også.. Så kan jeg kjøpe påskepynt på salg i år [:)]

Jaaa, litt.

Blomster, barnehagepynt, lys og en hønesak. Hehe

Skal reise bort så tar det litt chill.

MEEEN på hytta tar vi av med egg, høner, gule dingser i lange baner! [:D]

har gule og kvite dukar med kyllingar på, påskepynt som ungane har laga, gule lys, serviettar, påskeblomster. 

Overhodet ikke.Feirer ikke påske en gang,men gir ungene påskeegg[:)] Broren min døde på påskeaften så jeg har ikke noe gode følelser rundt påske i det hele tatt. Ser ikke så mye som en kyllingi det huset her med mindre ungene har laget.

Ehmm.. Påskeegget tassen har laget i barnehagen ligger på bordet, ihvertfall..[8D]

nei ikke noe mer enn de tingene ungene har laget i barnehagen, + påskeegg til ungene da.

Setter frem ett par gule lys og setter frem èn liten gul kylling. Mer gidder jeg ikke. Hehe.

Har kjøpt meg en gul rose og noen påseliljer [;)]
Vi skal reise bort så da får det holde for i år.

ja
gule lys, guleduker med kyllinger, pynter med litt kyllinger og egg

Det er klart vi pynter til påske. Husker det selv godt når jeg var barn, sånne ting var kjempestas - og det er moro å ha tradisjoner!![:)] Gult er kult!

ikke så veldig glad i gult jeg da.., derfor har jeg gått til innkjøp av lilla påskepynt i år på kremmerhuset;)) det eneste gule jeg har i stuen er påskeliljer, det hører liksom med[:)]

Back
Topp