Hvordan ser det ut hjemme hos deg i jula? Del gjerne bilder så kan vi inspirere hverandre
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig du har det!
Handlet på Perfect home? Jeg har det brettet med lyslyktene og de stakene so flotte atteSlik har eg det forlebi
Gangen:
Vis vedlegget 90753
Skjenken:
Vis vedlegget 90754
Spisebordet:
Vis vedlegget 90755
Handlet på Perfect home? Eg har det brettet med lyslyktene og de stakene so flotte atte
Ja det er mye fint, jeg har kjøpt veldig masse av Lilje serien (service) det er såå fintEg hadde party her for et års tid siden med et heidundrane salg. Så da fikk eg jo en del varer har mye mer også rundtom. De har mye fint
Slik har eg det forlebi
Gangen:
Vis vedlegget 90753
Skjenken:
Vis vedlegget 90754
Spisebordet:
Vis vedlegget 90755
Så fint og koselig du har det Gleder meg til jeg kan begynne å pynte! Flytter enten på mandag eller på fredag, så jeg får legge inn noen bilder her når jeg har fått pynta og kommet i orden i huset
Takk for det så spennende med flytting da gleder meg til bilder når du kommer så langt
Pyntet litt i dag Vis vedlegget 90830Vis vedlegget 90831
Takk for det den har jeg laget, sukker som snø trær og lyslenke kjøpt på søstrene grene veldig fornøyd selv gøy å finne indpirasjon på nettSå fint det var. Den med masse hvitt pulver i og "bambi" i har du laga den sjøl eller kjøpt ferdig? Den var fin
Takk for det den har jeg laget, sukker som snø trær og lyslenke kjøpt på søstrene grene veldig fornøyd selv gøy å finne indpirasjon på nett
wow..ser jo helt profft ut hos dere liker og tro vi har det koselig. Men litt mer shabby chick stil med hjemmelagede hybelkaniner og second hand skrot. Bilder kommer så er dere advart hehe happy hollidays