Pynte til jul

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Hvordan ser det ut hjemme hos deg i jula? Del gjerne bilder :) så kan vi inspirere hverandre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så koselig du har det! :)

Handlet på Perfect home? Eg har det brettet med lyslyktene og de stakene :) so flotte atte :)

Eg hadde party her for et års tid siden med et heidundrane salg. Så da fikk eg jo en del varer :D har mye mer også rundtom. De har mye fint :D

Eg hadde party her for et års tid siden med et heidundrane salg. Så da fikk eg jo en del varer :D har mye mer også rundtom. De har mye fint :D

Ja det er mye fint, jeg har kjøpt veldig masse av Lilje serien (service) det er såå fint :)

Så fint og koselig du har det :) :) Gleder meg til jeg kan begynne å pynte! Flytter enten på mandag eller på fredag, så jeg får legge inn noen bilder her når jeg har fått pynta og kommet i orden i huset ;)

Takk for det :) så spennende med flytting da :) gleder meg til bilder når du kommer så langt :)

Takk for det:) den har jeg laget, sukker som snø:) trær og lyslenke kjøpt på søstrene grene:) veldig fornøyd selv:) gøy å finne indpirasjon på nett:)

Knall kreativt :D va veldig fint :D

wow..ser jo helt profft ut hos dere :) liker og tro vi har det koselig. Men litt mer shabby chick stil med hjemmelagede hybelkaniner og second hand skrot. Bilder kommer så er dere advart hehe :) happy hollidays

wow..ser jo helt profft ut hos dere :) liker og tro vi har det koselig. Men litt mer shabby chick stil med hjemmelagede hybelkaniner og second hand skrot. Bilder kommer så er dere advart hehe :) happy hollidays

Det viktigste e å skape god stemning. Syns det e så kjekt å se hvordan andre har det rundtom. Eg e glad i tradisjoner. Så om eg hadde hatt julepynt frå 80 tallet hadde eg nok brukt det. Men siden eg ikke har det, så har eg måtte kjøpt alt nytt. Starta for 2 år siden å kjøpe når vi flytta i nytt hus. Og så blir det litt og litt hvert år. :)

Tja, ikke skjedd så mye her enda da men :-P

Og så må jeg quote mitt eget innlegg for å få lagt inn bilder :mad:
Så de kommer ;-)

Back
Topp