Pynte til jul?

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
Ja damer, når pynter dere til jul?

Her skal jeg vaske og pynte til advent på lørdag! I fjor kom treet opp 14/12. Vi har måtte gått til anskaffelse av plastic fantastic, da meg og gutta ble så syke av juletreet året før.... Så da føler jeg at treet kan komme tidligere opp ;-)

Veldig spent på om treet får stå i fred i år, eller snuppa blir for nysgjerrig og må plukke litt......

Vi skal på Julebord på lørdag (jeg skal iallfall prøve). Så planen er å få opp gardinene i morgen. Så regner jeg med at vi er ferdigpyntet til jeg begynner på jobb 16 desember :)

Her skal j pynte til advent til søndag, så drøyer vi et par uker med resten av julepynten og julegardinene:-) må nyte d lilla litt først...;)

Pyntes til advent (lilla) første søndag i advent. Da henges stjerne opp og så kommer det litt og litt julepynt opp frem til lillejulaften. Da pyntes det til jul og lilla byttes med rødt.

Pynter til advent med lille og julestjerna/julelys på lørdag/søndag :) det lille jeg har av rød pynt blir satt fram rundt 20.des tenker jeg :)

Vi skal finne frem jula i morgen:) Klør allerede i fingrene etter å få pyntet , så det skal bli ordentlig stas altså:)

Hm... jeg pleier ikke å pynte til advent. Jeg pleier å ta frem juleduker og -lys noen dager før jul. Plasttreet settes opp og pyntes kvelden før kvelden.
Men vi må nok kjøpe inn noe advents- og julepynt når snuppa blir større, som hun kan få glede av når hun skjønner mer av dette. Gleder meg til å få julestemning igjen når hun blir eldre :)

Back
Topp