Pynte til jul. .

Evette

Gift med forumet
Noen som har begynt? Jeg har såååå lyst å gjør det allerde nå:p

Med termin neste uke, ble det hengt opp julegardiner i helga:)

Om du har lyst så synes jeg absolutt at du skal gjøre det. :) Her blir det gjort i løpet av uka. :)

Nope! Etter min mening skal ikke pyntet opp før første søndag i advent eller 1 desember.

Alt sammen:-) juletre og! Vi elsker jul så vil ha de fint og "julete" så lenge vi kan :-) dessuten kommer baby når som helst nå og da syntes jeg det var deilig og krysse det av lista!

Pleier å pynte 1 advent eller dagen før. Men i år er vi opptatte begge de dagene så kommer nok til å begynne litt smått rundt onsdag eller torsdag.

Pynter egentlig 1 advent eller 1 desember. Men skal ha middagsgjester på lørdag. Så da sniker jeg det opp 1 dag før :p

Fått opp julegardinene, lyslenka ute på altan, lagt på lilla duk i gang og stue og satt lilla lys i lysestakene. Gjorde det i dag :-)

Pynter i dag! Samboeren min drar neste helg og kommer ikke hjem før til jul, så da gjør vi det nå.. :-)

Ser det er flere av naboene som alleredet har pyntet, men jeg prøver å vente til helgen - pynter jeg for tidlig, blir jeg så lei

Her pyntes det til advent 1. desember med gardiner, stjerne og lys. skikkelig julepynting med all pynt og tre blir ikke gjort før lille julaften. Liker noe av spenningen med å glede seg til jul.

Jeg skal pynte til helga:)
Må vaske ferdig først.

Back
Topp