Pynte til advendt...

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Pynter dere mye til advent?
gardiner. duker. lys osv
å Når pynter dere??

Nå har jeg endelig fått vinduer å henge gardiner i og stor stue til å pynte.
Så jeg kjenner at jeg gleder meg til å pynte til advent slik mamma gjorde..

Pynter med adventstake og julestjerne, og et minijuletre:) er ikke så glad i julepynt sånn ellers. Blir nok litt i sølv og hvitt utenom:)

Pynter dere mye til advent?
gardiner. duker. lys osv
å Når pynter dere??

Nå har jeg endelig fått vinduer å henge gardiner i og stor stue til å pynte.
Så jeg kjenner at jeg gleder meg til å pynte til advent slik mamma gjorde..
Jeg har noen ting jeg tar frem til 1. søndag i advent og noen ting dom kommer 4.søndag...
I år blir det ikke så mye pynting tror jeg, hvertfall ikke til 1. Søndag. Midt i oppussing og en unge som melder sin ankomst rett rundt jul.

Ps: husk å poste juletråder på underforumet for slikt. (Aktuelle tema-->høytider)

Pynter vel med noen få ting til 1. desember som julstjerna, adventskalendere, gardiner osv. Nisser og sånn pynt kommer nærmere jul! og juletre rett før jul:D

Har pleid å pynte lite, men nå har vi kjøpt nytt hus som vi overtar i begynnelsen av desember, så da må vi kanskje pynte litt ekstra siden det er første jula i nytt hus :D

Ja, vi pynter. Vi får en skikkelig julestue uten at det blir overpyntet og bare ser rotete ut. :) Pynter 1 advent.

All julepynten blir tatt frem til 1.advent. vil ha det fremme lengst mulig. ;)

Samme her, er dessverre litt julegal ;) I tillegg reiser vi alltid til hjembyen helga før jul, så må liksom få nye pynten min lenge nok før vi reiser ;)

Henger opp adventsstjerna og setter fram staken 1. søndag i advent. Har verken adventsduker eller julegardiner.

Ja. Pynter til 1. Desember eller første søndagen i advent.

Henger stjerner i vinduene, adventstake med lilla lys, lilla duker, har fire lilla kubbelys i den andre stua, og pynter med engler. Nissene må vente til nærmere jul. Har ikke adventsgardiner, kun julegardiner.

Jeg klarer nesten ikke å vente! Vil pynte nå! :D

Her pynter vi med adventstaker, lilla løpere og mye forskjellig julepynt som snømenn, reinsdyr, stjerner i vinduet og mye levende lys første søndagen i advent. Nærmere jul skifter jeg ut lilla med rødt.

Pynter litt, men siden jeg har lilla gardiner og duker fra før så trenger jeg ikke så mye :p

Ja. Pynter til 1. Desember eller første søndagen i advent.

Henger stjerner i vinduene, adventstake med lilla lys, lilla duker, har fire lilla kubbelys i den andre stua, og pynter med engler. Nissene må vente til nærmere jul. Har ikke adventsgardiner, kun julegardiner.
ganske likt her :-) å jeg gleder meg elsker både advent og jul :-)

Løpere, gardiner, lys, adventstaker og julestjerner kommer opp til første advent. Og litt mandariner og pepperkaker:)

1. Desember kommer julestjerner opp i vinduene og alle de hvite kubbelysa blir bytta til lilla. Og vi setter opp adventstake:)

#Happyface fra appen#

Forhåpentligvis er eg ferdig med dei tre pakkekalenderane, så dei henges opp kvelden før 1.des, i tillegg lilla løpere, adventstaker og lilla lys her og der. Gjerne litt kvite englar osv.
Julepynten kjem snikande utover desember:)
*takkar for påminnelsen og stikker og begynnar på lillemann sin kalender, der sjølve kalenderen ikkje er påbegynt enda;)*

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp