Pynte seg til jul

kulielsker90

Betatt av forumet
Må si jeg gleder meg stort til å stæsje meg litt ekstra i jula! Etter å ha ligget sykemeldt på sofaen ca hele første trimester, skal det bli deilig å kle på seg nyinnjøpte finklær og ordne håret og ta på fin sminke til julefestene!
Og så gleder jeg meg litt til oppmerksomheten rundt hvorfor jeg ikke drikker drinker. ;) Og nå er det jammen ikke mange dager igjen til den store kvelden. ♡
Flere som er som meg?
Må tilføyes at ifjor (og årene før) var jeg en av di som kunne hive innpå med drink etter drink og være i superform på festen. Blir nok en smule annerledes i år og årene som kommer. Hoho!

Var på senteret i dag for å finne noe å ha på - men fant selvfølgelig ingenting... Alltid mer morro om man har klær man føler seg vell i (gjør meg også met komfertabel rundt svigerfamilien min :p )og er ingenting av det jeg har som jeg kunne tenke meg å gå i. Heldige deg som har noe :D

Var på senteret i dag for å finne noe å ha på - men fant selvfølgelig ingenting... Alltid mer morro om man har klær man føler seg vell i (gjør meg også met komfertabel rundt svigerfamilien min :p )og er ingenting av det jeg har som jeg kunne tenke meg å gå i. Heldige deg som har noe :D
Måtte ta meg en gooood runde på HM. Ellers har jeg vært flink med litt "oversized" topper osv tidligere, heldigvis! :)

Usj, det er sånn jeg ikke liker. Føler meg bare tjukk, ikke gravid. Gleder meg til magen er skikkelig gravidmage, så for min del kunne jula kommet en måned senere;) Men pynte meg skal jeg alltids få til, selv om jeg ikke er så glad i det.

Måtte ta meg en gooood runde på HM. Ellers har jeg vært flink med litt "oversized" topper osv tidligere, heldigvis! :)

Ja, håper jeg får en kvalme-fri-dag med energi før jul så jeg kan prøve igjen. Vil ikke vise frem den oppblåste magen min for jeg har hørt noen stygge kommentarer fra ei som kommer til å være der da hennes venninner var gravide :( Egentlig lyst til å ha på kjole og strømpebukse - er jo så behagelig :D

Ja, håper jeg får en kvalme-fri-dag med energi før jul så jeg kan prøve igjen. Vil ikke vise frem den oppblåste magen min for jeg har hørt noen stygge kommentarer fra ei som kommer til å være der da hennes venninner var gravide :( Egentlig lyst til å ha på kjole og strømpebukse - er jo så behagelig :D
Oi.. Noen eier altså ikke skikk. :(
Er kjempedeilig med kjole, ja! :D

Gleder meg også til å 'hotte' meg litt!:) blir travle, kvalme morninger, og lite fresht tryne for tiden..

Sent from my iPad using BV Forum

Har forresten kjøpt med den nydelige julekjolen og gravidstrømpebukse, så jeg er helt klar!:)

Kom gärna med tips på fina mammakläder:-)

Happymum.no har masse fine gravidklær:) jeg kjøpte en kjole på h&m..den er litt løs under brystene så det er plass til magen;)

Veldig deilig å ha kommet over kvalmen! Utrolig hemmende....

Nå kan jeg endelig fikse meg litt igjen, og begynne å se normal ut ;) Så ja, det blir kos og kunne pynte seg litt i jula! :D

Fikk nye klær fra mamalicious tidligere i uka!:) føler meg såå fin!:D

Back
Topp