Pynte med dyr i hjemmet

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Har du et favorittdyr du digger å pynte med i hjemmet?
Mange er f.eks veldig glad i ugler overalt, eller panda, katter, hunder osv.
Hva har du? :)

Er utrolig svak for elefanter! Men har lite "dyrepynt". Tror mannen er glad for det:p

Jeg er er rådyr, hjorte menneske og ELSKER alt interiør jeg kan gå I den stilen, men likevel har jeg kun holdt meg til 3 vegg knagger foreløpig :D

Liker type hjort og rådyr/reinsdyr, men drar dem frem mest til jul :)

Liker godt tiger. Men har lite pynt med/av de ;)

Kattedyr spesielt :) Men sjiraffer og elefanter er det litt av også.

Det er elefanter og ugler som går igjen her. Haha, litt av en kombo ser jeg nå, men de er jo så fine! Til jul kommer det noen hjorter frem og.

Vi har enormt mye elg og hjort. Masse elgbilder og malerier, elgputer, elgpynt, hjorte og elghorn, elgløpere, elggardiner, elgduker, elg brikketter, elg elg elg i alt mulig form :p Ikke frivillig, samboeren er langt over middels interessert jeger som elsker dyret og jeg elsker han :P

Jeg har en pinnsvinpute :P Den er så søt og det er eneste dyreinspirerte jeg har, utenom en haug med figurer av hunderasen min da :P

Jeg har en pinnsvinpute [emoji14] Den er så søt og det er eneste dyreinspirerte jeg har, utenom en haug med figurer av hunderasen min da :P
Det har jeg også forøvrig, sluttet å tone det ned haha. Nå er det for det meste malerier og lerett av egne bikkjer som nytt som kommer inn [emoji14]

Litt ugler på stua :)

Back
Topp