Pynte koffert

W1ke

Elsker forumet
Kjøpte en gammel "lekekoffert" lignende den jenter som nå er 20-30år gamle hadde når vi var små (blå eller rød med hvite blomster) på bruktbutikk. Den var gul og lilla, med noe stygt motiv på.

Har så lyst til å fixe opp den, få den hvit/rosa, kanskje litt blonder, blomster, diamanter eller noe, å gi som barselgave til jenta jeg blir tante til uttpå høsten.

XXX minner/skatter eller noe i en fin skrift ser jeg for meg. Men hvordan i all verden skal jeg gå fram? Male? Kle med papir? Hva skal jeg bruke? (Den er jo i papp)

Noen som har laget å vil vise frem? Link til "oppskrift"?

Eller er dette et umulig prosjekt??? Tar imot ALT av tips...

dytter for deg. Vil gjerne følge denne tråden[:D]

Mal den hvit kanskje, og ta det derfra? Kan jo og decoupage-lakke den med servietter eller glansbilder og pynte med litt blondebånd og blomster? Fylle den med litt bodyer,gulpekluter,smokker,tåteflasker,salver,såper,vaskekluter,smekker,badeleker,søte bamser eller egentli hva som helst[:D] Kos deg med prosjektet og husk å vise bilder[;)]

Ja, tenkte å male den hvit... Men hva slags maling skal man bruke da? Kunne tenkt meg å hatt et slags "slitt" preg på hvitmalingen. Altså ikke slitt, men litt "gjennomsiktig". Haha, jeg er dårlig til å forklare...[&o]

Skal ta bilder før, underveis og når jeg er ferdig. (Om jeg blir ferdig)

Tenkte å fylle den med en slags "startpakke" med et klessett, div salve, olje, smokk, flaske, kluter osv. Men vil lage den slik at hun kan bruke den når hun blir litt eldre. Til skatter, minner osv...

Forslag til tekst?

ORIGINAL: GuttemammaX2

Jeg ble anbefalt hvit gesso (?) maling til sånne kofferter. Tenkte å lage en sånn selv og.. Til tekst hva med: minner fra barndommen

Gleder meg til å se bilder

Hvor kjøper man det da?

Skal man male med pensel eller rull?

Okei.

Skal bestille i kveld, så får jeg bare prøve...

Back
Topp