Pynte juletreet.

Så tidlig som mulig :D
I år blir det ikke stort tre hjemme, tenkte å kjøpe ei edelgran i potte på blomsterbutikk og ha på et bord, også tar vi den bare med oss når vi flytter etter jul. Må nesten kjøpe det i neste uke for vi reiser på ferie om 18 dager:)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Blir ikke juletre hjemme hos oss:/ reiser hjem til familien så tidlig... men skal i tradisjon tro pynte tre på lille julaften hjemme til foreldrene mine. :-)

Er vant til hjemmefra at det ble gjort 23. Desember. Men nå hender det vi pynter 21/22 desember. Ingen fast dag:)

Vanligvis lille julaften. Hvis vi reiser bort før julaften eller skal bort lille julaften, pynter vi kanskje litt før, f.eks. 21. :)

rundt den 22/23. Kommer an på ukedag og hva vi skal og hvor vi skal være. men nå skal vi være hjemme, så kanskje vi tar det den helga før julaften.
Vi liker å få jula ut rett etter nyttår, så vil heller ha den litt før julaften ;)

Som regel den 23 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Som regel lillejulaften. I år blir det nok 22. tror jeg. Jeg jobber dagvakt på julaften og siden vi skal være her må huset ordnes og bord dekkes ol lillejulaften, så for å slippe alt for mye stress så tar vi nok juletreet dagen før. Bare koselig det :)

Back
Topp