Pynt ute på høsten

*LillMi*

Gift med forumet
Hvordan pynter du ute nå på høsten?
Hvis du skulle pyntet opp med noe spesielt hva skulle det vært??

Jeg ønsker meg et støvlestativ i smijern, syns de er så kule!
Av denne typen

Også må det mye lyng til nå for tiden syns jeg:)

Jeg har bjørkehjerte pynt i hvitt på veggen. Huset ble malt hvitt i sommer.

Under står det to lilla lyng i potter.

Enkelt men likevel fint!!

(skriver for å se)

ha rn avlang sink potte med 4 lyng oppi og så har jeg et velkommen skilt somhenger ved døra og en fin potte med eføy i

Det stativet var utrolig stilig!
Jeg hadde store planer om å lage bjørkehjerte, men har ikke fått gjort det. 
har et par lyngplanter ute nå, og litt mosedekorasjon som jeg og guttungen lagde. Ellers ingenting. 

jeg har lyng utenfor, har ikke overbygg,så føler det begrenser seg litt.

men bjørkehjerter er fine!! 

Bjørkehjerte hadde jeg helt glemt! Det kan jeg jo fint lage, bare jeg somler meg ut i skogen en tur:P (har en skikkelig lat dag i dag kjenner jeg...)

erica-lyng er nydelig, synes jeg. blir aldri lei:) har en stooor krans med et vattert linhjerte i i midten, brodert med bokstaven i etternavnet vårt, og en sånn gammeldags "skomakergata"-kost og en stooor grå lykt med  et svært kubbelys i:) vi har inngangsparti som er overbygd og to søyler foran, og foran de søylene har vi noen store, flotte, perlegrå krukker med hver sin busk i. gleder meg til å ha juletrelys i dem! <3

bjørkehjerte og zinkpotter med hvit calluna og eføy pynter opp inngangspartiet våres om dagen..

og to store hvit lykter forresten :)

For øyeblikket står to store kurver med Erica foran trappen. Hadde tenkt å ha hvit Calluna, men det var utsolgt når jeg var der.
Slik inngangspartiet vårt er nå kan man hverken henge opp noe eller sette ut noe særlig, så jeg gleder meg til å få nytt inngangsparti...

Sånn ser trappa mi ut i dag;
(overse at vi ikke er ferdige med å male og sånn)

Nå gleder jeg meg til juuul, og få opp julekrans og slikt :D

Vi har en calluna i sinkpotte. På døra en hvit krans med et beige hjerte inni :-) bjørkehjerte var en god idé!

Back
Topp