Pynt til våres kjære som ikke lenger er hos oss <3 Bilder?

Zid

Gift med forumet

Jeg og søstra mi var oppe hos mamma i går og pyntet for jul!! Tok par greiner fra edelgranen vår og pyntet med hennes egen julepynt !!

så fint

Så utrollig fint :) *tåre i øyekoken*

Så vakkert, fikk klump i halsen jeg!

har ikke vært å ordnet på lillesøster sin grav enda. Veldig fint du har gjort det hos mammaen din :)

takk :)

Ja vi søsken ønsker å gjøre det litt anderledes hos mamma.. bruker mer farger osv for hu var glad i farger <3 <3  :)

Og nå har hun da fått sitt eget lille "juletre" :)

Vi bor så langt unna våre kjære som er gravlagt, så på julekvelden skal vi ta med oss Eline ut og se på stjernene og peke ut alle våre kjære der oppe.

Særlig søskenbarnet mitt :'( Hun er den sterkeste stjerna på himmelen..

Så fint det ble:) Jeg er alltid på jakt etter nye pyntetips til grava, skal huske på dette:) I år har vi pyntet med rød lykter, en grønn krans pyntet med røde hjerter og en engel liggende på et hjerte i midten. Lyngen vi plantet i høst står fortsatt pent så den skal få stå litt til. I tillegg har oldemoren til lillebror vært der med et mosehjerte. Ellers står de tingene som alltid står der; engler, bil, kaninbamse og et perlet hjerte fra storebror, en hjertesten og en annen liten sten det står jeg savner deg på.

Så fint :)

Her så har pappa fått laget krans til mamma sin grav, vil ikke ha de kjedelige lysgrønne kransene som omtrent alle kjøper. Kransen er laget av ting som mamma likte, f.eks kristorn og kongler. Så blir det tent 3 lys, et for hvert barn hun fikk

vi pyntet hos pappa på mandag.. med en grandekorasjon.. likte ikke de typiske kransene - de så ut som gørrkjedelige dørkranser....
i tillegg hang jeg på et rødt hjerte, T satt fram en liten bamse - og så sto det lyng og granbar der fra før..
Vi har lykt innfelt i steinen, så der er det stort sett alltid lys - i tillegg til at farmor har satt opp en lykt til :)
Ble så fint der atte..

HolyCrap! skrev:
Så vakkert, fikk klump i halsen jeg!

Så fint det ble.

Vi reiser hjem i morgen og på julaften skal vi gå opp til storebror og pynte og tenne lys for han og oldefar. Det er en trist men god tradisjon. Håper jeg finner noe pent som passer til graven hans.
Det er forresten noe fredelig over en gravplass på julekvelden, når de aller fleste gravene har fått levende lys.

Jeg har pyntet på min sønn sin grav i dag...

La edelgrankvist, stakk nedi noen figurer på pinne, la på et hjertet som er perlet av storebror, to små "trådhjerter" og et stort trehjerte på stativ ved siden av. Tente et lys i lykta, og satt et stort løst også. I en grav-vase satt jeg en rød rose...snufs.

Så fint

Bestemor
Tante kari som døde i bilulykke for 1 år siden:(
Tante Diddi
Mom
Morfar

Så fint dere har pyntet....

Jeg har enda ikke klart å dra til grava til pappaen min jeg .... Klarer det ikke, da det er så utrolig trist, og jeg savner han så forferdelug...... Har enda ikke godtatt inni hodet mitt at han aldri kommer tilbake... :( :( :(

Håper jeg snart klarer å besøke graven hans... 

Kjempefint pynt ,Malleleo !!

Blingbling: Skjønner deg utrolig.. Litt over 3 mnd siden mamma døde.. uventet av organsvikt, men vi vet ennå ikke hvorfor.. :( 

Prater med henne en dag, 3 dager etterpå død.. savner henne så utrolig mye og jula blir ikke som den en gang var.. :(

Men kjenner det er så utrolig godt å kunne bare gå opp til henne, tenne lys, tenke, pynte..

Håper du en dag føler deg klar for å besøke din fars grav ... <3

Så fint dere har gjort det.
Mine tanker går til dere nå i jula =)

Back
Topp