Pynt til postkasse?

*Carine*

Elsker forumet
åååååå gubben så seg lei på våt post, og har gått til innkjøp av en grønn helt vanlig postkasse (lik alle naboene).
(den jeg kjøpte i hvitt tre var nydelig å se på men veldig dårlig som postkasse...)

Men den er så kjedelig! Kikker febrilsk på nett nå etter stickers eller no stæsj til den. Noen som har gode tips til nettsider som selger dekor til postkasser eller om man har gjort noe selv med dem? Må være noe som tåler en våt og kald vinter da [:)]

Vi har laget sjablonger selv med navnene våre. (Skrev ut på PC'en og skjærte ut bokstavene). Mannen har sprayet dem. Han fikk bestemme, så det ble sånne "militær-bokstaver", så det er jo ikke så veldig PENT, men KULT! :) [:)]

det var jo et lurt triks! det tror jeg jeg og skal prøve på.

Spraylakk den i sølv [:D][:D][:D] Du kan få kjøpt fine sjablonger på panduro hobby så du kan lime på å spraylakke svart inni, ta av sjablongen og VIPS- en lekker postkasse

ORIGINAL: ~Venter~nr.2

Spraylakk den i sølv [:D][:D][:D] Du kan få kjøpt fine sjablonger på panduro hobby så du kan lime på å spraylakke svart inni, ta av sjablongen og VIPS- en lekker postkasse

OJ Enda smartere!!

Back
Topp