Pynt til dåp/navnefest

*englefjes*

Forumet er livet
Hva slags pynt, servietter, dekorasjoner, kakepynt, muffinsformer osv. planlegger dere å kjøpe inn til festen?

Med de to andre har vi pyntet med hvit duk med rosa eller blå løper i organza, hatt enten blå hortensia eller rosa roser og ellers litt innslag av sølv.... Det har vært pent det, men hører gjerne hva andre har valgt også.

Har lyst til å kjøpe inn pomponger, men har ikke funnet noen som ser akkurat ut som jeg hadde tenkt :P
 
Vi skal ha pynt i hvitt/krem, lilla og litt rosa. Hvite duker, blomsterdekorasjoner med duslilla roser og noen hvite blomster, duslilla kubbelys med kremfargede organzabånd og "diamantbling" på, lavendelfargede servietter med presset mønster i, og rosa hjerteformede "diamanter" som skal strøs utover dukene. Har planlagt kremfargede bordkort med lilla pynt på, men har ikke fått kjøpt det enda. Dåpskaken skal være toetasjes med hvit fondant og duslilla pynt på, og så blir det lilla cakepops :) Liker at temaet er gjennomført på alt. Lillemor skal ha kremfarget kjole etter kirka, med lilla hårbånd til, og guttene har lilla skjorter :)
 
Takk for tips :) Høres forresten ut som dere får et veldig fint og gjennomført selskap :)
 
Har ikke tenkt å pynte noe særlig jeg. Skal ha det ute i hagen i partytelt. Sparte på npen grilandre fra babyshower'en, så tenkte å henge opp de bare:)
Har ikke bestemt hva hun skal ha på seg ennå, kommer ann på hvor mye hun vokser. Har et par kjoler i skuffen. Har litt forskjellige kyser/skaut også som er litt store nå. Håper på at en av de passer. Er jo fortsatt fem uker til, så hun vokser jo mye på de ukene!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kjøpte inn en babykjole lenge før jeg ble gravid første gangen som er perfekt å ha på etter kirken. Den er myk og veldig pen samtidig- fra mansoon children.

Håper den passer :)
 
Jeg er som kjent ikke noen fan av rosa og lilla, så jeg får ikke helt bestemt meg for farge! Til storebror brukte vi grønt.. Mulig vi bruker korall, men det er nok ikke bare bare å finne pynt på forskjellige steder i den fargen! Godt jeg har tre måneder på meg ;)
 
Jeg er som kjent ikke noen fan av rosa og lilla, så jeg får ikke helt bestemt meg for farge! Til storebror brukte vi grønt.. Mulig vi bruker korall, men det er nok ikke bare bare å finne pynt på forskjellige steder i den fargen! Godt jeg har tre måneder på meg ;)

Kan jo bruke rødt også da, kanskje enklere å finne pynt da? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Slik blir vår pynt. Lurer på noe sølv/diamanter strødd på bordet også.. Men vet ikke..
ImageUploadedByTapatalk1399399902.377679.jpg
ImageUploadedByTapatalk1399399916.758688.jpg

Så skal vi ha hvite gerbara som farges blå i vasen :)
 
Rødt og hvitt er ensbetydende med fotball for meg, så da føler jeg det blir litt for harry for en dåp :b Skal nok finne ut av det - har som sagt god tid! :)

Hehe, ser den! Her i huset er det bare svart/hvitt som minner om fotball, og det er liksom ikke aktuelt i dåp uansett :P


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, ser den! Her i huset er det bare svart/hvitt som minner om fotball, og det er liksom ikke aktuelt i dåp uansett :P


Sent from my iPhone using BV Forum
Gult og svart er fotball her, så det blir hvertfall ikke aktuelt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
har ikke tenkt så langt enda - men jeg har heldigvis 2.5mnd igjen :-)

Blir nok noe kremfarget duk og lilla blomster. Vi synes vesla kler lilla bedre enn rosa, så da blir det lilla bånd på kjolen og pynt deretter :-)
 
I dag driver jeg og ordner bordkort til dåpen , lager av mat glass.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp